Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører til produktion af sofa/sengetæpper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har i længere tid gået med ideen om at starte min egen virksomhed, og har nu besluttet at nu skal det være. Jeg vil gerne sælge 

tæpper (senge- sofatæpper) til at starte med, og for at gøre det skal jeg selvfølgelig have fundet en leverandør

Mine krav til en leverandør er:

1. De skal være ansvarlige i forhold til deres medarbejdere (arbejdstid, løn osv.) og i forhold til forurening (spildevand osv.) 

2. De skal kunne producere højkvalitets tæpper som kan sælges til en forholdsvis høj pris

3. De skal kunne producere små partier (jeg vil gerne have muligheden for at teste om tæpperne kan sælges før jeg investere mange penge, og teste kvaliteten af tæpperne)

Derudover så vil jeg høre om I kender til nogle virksomheder som fungerer som "kvalitets-kontrollører" i nærheden af en leverandør I kan anbefale. I tilfælde af at en leverandør ligger i Kina eller Indien, så vil det jo være lidt af en dyr affære hvis jeg skal ud at tjekke kvaliteten selv. 

Jeg håber meget, at der er nogen som vil være behjælpelige. Jeg har aldrig være selvstændig før, og jeg synes det er svært at finde ud af hvordan jeg skal få sat gang i hele processen.

God weekend og mange hilsner

Maria 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Du må være lidt mere specifik - hvad mener du med 'senge- sofatæpper'? Tænker du plaids, fleecetæpper eller????

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)