Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har arbejde, men søger nyt...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ville i gøre hvis i havde et arbejde, men egentlig var fristet af et andet et, eller bare generelt dét at komme et andet sted hen.

Her tænker jeg på ansøgnings delen. Bør man skrive at man har et arbejde og bare søger "nye udfordringer" eller skal man sno sig uden om det afsnit.

Jeg er lidt i tvivl om signal værdien i ens ansøgning og hvordan vedkommende der læser ansøgningen, opfatter dét at man gerne vil "væk" fra det sted man er pt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare skrive, som det forholder sig. Held og lykke.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skulle være så heldig at komme til samtale, er du jo alligevel nødt til at sige det. Og der vil det så oven i købet fremstå som noget, du har holdt hemmeligt.

Ja, du skal da skrive det som det er, at du har arbejde. Men i mine øjne skal du undlade "søger nye udfordringer". Det ligger jo i det faktum, at du sender en ansøgning. Hvis de er interesserede, skal de nok selv spørge ind til, hvorfor du har lyst til at forlade din nuværende stilling.

Koncentrer dig mere om at fortælle, hvorfor du og det nye firma vil være et kanon-match.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Hvis du skulle være så heldig at komme til samtale, er du jo alligevel nødt til at sige det. Og der vil det så oven i købet fremstå som noget, du har holdt hemmeligt.

Ja, du skal da skrive det som det er, at du har arbejde. Men i mine øjne skal du undlade "søger nye udfordringer". Det ligger jo i det faktum, at du sender en ansøgning. Hvis de er interesserede, skal de nok selv spørge ind til, hvorfor du har lyst til at forlade din nuværende stilling.

Koncentrer dig mere om at fortælle, hvorfor du og det nye firma vil være et kanon-match.

Ja jeg kan ikke være mere enig. Hvis man har et job, og søger et andet, så siger det sig selv at dette er noget man er mere interesseret i, end det man har.

Det forholder sig ikke altid sådan at det job man her, er ens drømmejob. Nogen gange skal der bare penge i kassen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)