Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søge støtte/kapital til deltagelse i messe?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Fra  PrimaryDrones Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg har for nyligt startet virksomhed, hvor jeg udvikler droner til brug i landbruget. Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig, at deltage i landbrugsmessen AGROMEK slut november. Desværre har jeg som nystartet virksomhed ikke kapital til en sådan deltagelse, og ville derfor høre herinde om i kender nogle steder, hvor det er muligt at søge om tilskud/støtte/sponsorat/kapital således jeg kan komme afsted og promovere min virksomhed? Smile

Mvh,
Martin 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville i alle fald høre dit lokale væksthus om de har forslag - der kunne også være en landbrugssammenslutning som kunne kende noget til det

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Lad mig sige det på denne måde....

Hvis du ikke har råd til at investerer 10.000,- i din virksomhed så tror jeg du på dine rejse som selvstændig bliver noget overrasket.

Din eneste mulighed er at have is i maven og vente til sidste dagfør messen. Så kan du altid ringe til MCH salgsafdeling og tale med dem.

Når det så er sagt så tag et smut rundt om halplanerne og se om der ikke er et hjørne hvor der er en smule trafik/gang. Det nytter ikke noget at stå et sted hvor der ingen trafik er.

Jeg ville se om der ikke var et 2x3 meter uden for da du sikkert ikke får lov til at starte din maskine inde i hallerne.

Giv Knud eller Lene (MCH) et kald, forklar dem din situation om at du er nystartet og at du leder efter en billig måde at komme på messe

Fra Nørresundby
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Fra  PrimaryDrones Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke for at lyde gnaven eller gå fuldstændig i forsvarsmode, men du ved jo ikke om det "kun" er 10.000 kr. For nogen er 10.000 mange penge, og du har jo ingen anelse om, hvormeget jeg allerede har investeret i virksomheden for at få det udstyr med til messe jeg har brug for. Så pas nu på med at dømme folk ud fra 4 linjer ;-)

Jeg har snakket med agromek og fået tilsendt halplanerne, og desuden fundet et rigtig godt sted at stå til min stand. Det er også derfor jeg netop nu søger et sted der er villig til at give et tilskud :-)

Mvh,

Martin 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jo jeg ved rent faktisk noget om priserne i MCH regi.

for de 10.000 kan du få ca. 20 m2 inkl. tilmeldingsgebyr og strøm i ude arealerne.

Og så kan du da bare få  en mindre stand og spare penge af denne vej.

Men disse beregninger havde du vel taget med da du påbegyndet at bruge dine midler. Du skriver jo selv at du allerede har investeret for at få udstyr med til messen, altså må beslutningen om at deltage på messen være taget.

Det virker bare i min optik (ud fra dine 4 linjer) helt galt hvis man ønsker at komme i kontakt med rigtig mange fra landbruget og man har et super godt produkt, at man ikke kan/vil investerer de sidste midler for at komme i kontakt med dine evt. kunder.

I min verden er det bare en del af hele projektet som fra start bør/burde være regnet med i Go to Market.

Nå nok om det, en anden mulighed er at du gennem dit netværk finder en anden leverandør som spiller godt med dit produkt og spørger om du kan være en del af denne stand til en sveden pris.

Jeg tror du får svært ved ligefrem at finde sponsorer til dette og muligheden at søge fonde er nok også gået i forhold til tiden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Har du i dag nogle kunder? 

Hvis det er tilfældet, kunne det ikke tænkes at du kunne lave en aftale med dem. Sådan noget lignende at de kunne "sponserer" din deltagelse, mod rabatter/promovering eller lign.

Bare en tanke. 

Hilsen

Nikolai

Fra Nørresundby
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Fra  PrimaryDrones Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det kunne sagtens være en idé. Det vil jeg lige undersøge nærmere, tak! :-)

Mvh,
Martin 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolai Brix Laursen:

Har du i dag nogle kunder? 

Hvis det er tilfældet, kunne det ikke tænkes at du kunne lave en aftale med dem. Sådan noget lignende at de kunne "sponserer" din deltagelse, mod rabatter/promovering eller lign.

fin ide Nikolai  - og vil bare tillægge at samme kan gøres med leverandører som faktisk ganske ofte yder tilskud til messedeltagelse - så har du leverandører nu - og nogen der kan nyde godt af din fremgang trådstarter - så kunne de som også være mulige tilskudsgivere

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)