Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en god idé! - Men hvordan får jeg den ud?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere!

Jeg har længe, lige siden jeg var 13 år gammel, haft en drøm om, at blive selvstændig, med egen virksomhed. Nu er jeg 20 år, og jeg er klar til at tage mit første skridt mod drømmen. Mit mål er selvfølgelig at have et stærkt brand, hvor jeg ikke behøver tænke over min økonomiske fremtid og sikring.
Jeg har en masse idéer, men det føles som en jungle. Jeg mister fokus, når jeg prøver at lede efter gode guides.

Jeg ved, at man ikke laver et kæmpe brand ved hjælp af guides osv, det var nu også bare ment som en starthjælp. 
Som sagt; Jeg har en masse idéer, og jeg ved helt klart hvilken jeg hælder mest til. Jeg kan selvfølgelig ikke forklare jer, hvad det er, hvordan osv..

Men jeg har brug for viden! Viden om, hvem jeg kontakter, for at få denne idé gennemført. Der indgår elektronik og bluetooth i min íde, bl.a...

Jeg er meget seriøs med dette, og vil gøre alt der kræves for, at nå min drøm. 

På forhånd tak for hjælpen. Jeg ser frem til at høre fra jer alle!

Vh MrLL

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan selvfølgelig ikke forklare jer, hvad det er, hvordan osv..

... Hvorfor ikke?

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi jeg helst ikke vil have min idé stjålet. :-)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får ikke din idé skjålet.

Selve idéen er måske de 20% af det hele.
Resten er hårdt arbejde og knofedt.
Så du skal ikke være bange for din idé bliver stjålet.

For at blive taget seriøst skal du kunne fortælle lidt om din idé uden selvfølgelig at gå helt i detaljer med den.
Det gælder om at være åben i det.

Jeg selv er serie iværksætter og hjælper andre iværksættere igang med deres idéer ved at være konstruktiv og kigge idéer og muligheder igennem.
Du er velkommen til at sende mig en privat besked herinde med beskrivelse så skal jeg fortælle dig om der er andre der arbejder med din idé , om den holder og er realistisk og hvordan du kommer igang med den.

De Bedste Hilsner

Ronni 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MrLL 

Tror du bliver nødt til at være lidt mere konkret og beskrivende i forhold til din ide/produkt, før vi evt. kan hjælpe dig med at "matche" dig op med de rigtige folk/viden.

Hilsen

Nikolai 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)