Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bud på hvad en hjemmeside ca vil koste?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nogle bud på hvad en hjemmeside ca vil koste,

Det skal bare være en side med et par faneblade til udlejning af maskiner og om hvad jeg laver entreponør

mvh 

Rene

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Du skal være velkommen til at sende mig en mail på rune@richter-studios.dk med en uddybelse af hvad du godt kunne tænkte dig og herefter finder vi et tilbud :) 

Med venlig hilsen Rune Richter

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 23
Fra  mono.net Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene!

Den behøver ikke koste så meget :) Hvis du kun skal have et par sider med noget tekst og nogle billeder er det faktisk noget du nemt kan opsætte selv, også selvom du ikke er bekendt med at kode hjemmesider.

For 60kr. om måneden kan du oprette en professionel hjemmeside med eget domæne hos mono.net, som du selv kan opbygge og redigere uden kendskab til kodning. Hjemmesiden vil automatisk være tilpasset responsive design, dvs. at den også er optimeret til mobilvisning. Du kan starte med at oprette dig gratis og prøve det af, og så kan du jo se om det er noget for dig :)

Du kan læse mere om mono's hjemmesideværktøj her: http://www.mono.net/gratis-hjemmesideprogram 

Jeg håber at du finder en løsning, der fungerer for dig! Held og lykke.

De bedste hilsner

Line 

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 34
Fra  AdSearch IVS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Prisen på en hjemmeside vil afhænge af hvor stort et website, der ønskes. Det lyder til, at du har behov for en simpelt opbygning - hvor du evt. selv kan gå ind og opdatere siden med jævne mellemrum. Du er meget velkommen til at kontakte mig på mdc@adsearch.dk. Så sender vi selvfølgelig et godt tilbud, der er tilpasset netop dine behov.


- Mette.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene 

Hvis der blot er tale om en simple informationshjemmeside med et par underside, behøver det bestemt ikke at koste det samme en eftermiddag i IKEA med konen. 

Smid mig en e-mail, så vil jeg komme med et tilbud og forslag til hvordan vi kan løse opgaven hurtigt og effektivt - med et godt resultat. 

Du finder mine kontaktoplysninger i mit signatur. 

Vh. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Byg det selv, gratis: www.wordpressbogen.dk

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have dit eget domæne og webhotel, det koster  fra 2-300 kr om året op opefter, hvis det skal være ordentligt.

Hjemmesiden kan du lave selv, der findes masser af vejledninger på nettet om fx. wordpress :-) Lyder det tidskrævende? Det er det også, så du skal nok selv synes, det er sjovt.

Alternativet er at få en webdesigner til at lave siden. Du skal af med minimum et par tusind, hvis det skal laves ordentligt.

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag eventuelt et kig på http://lejeonline.dk. 

Her får du styring af udlejningen, og dine kunder kan selv booke ledige dage.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)