Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chok mail😳

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra køge
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Ferrari-billboard Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit firma vil gerne vil gerne være med til at støtte et godt formål. Så jeg skrev en mail til en fond som hjælper børn med cancer.. Ideen var at når vi havde solgt en fuld reklame på vores ferrari 360 vil vi give børn med cancer et heldags event med køreture af en værdi af 28.000 kr. Det var noget vi ville kunne afholde 4-5 gange om året. Det skulle ikke koste fonden en krone, og de kære børn og deres forældre vil få en oplevelse i den svære tid som kunne bringe et smil frem på de små. Vi ville som det eneste have lov til at vise omverden at vi samarbejder med fonden, ved at bruge deres logo på vores hjemmeside. Jeg modtog i dag en mail. At hvis jeg skulle bruge deres logo vil det koste mig 100.000 kr. Jeg må ærlig indrømme at jeg var ved at falde ned af stolen.. Her tilbyder man at de små kunne få en fed oplevelse.. Men nej betale ved kasse 1 og vi kan snakke videre.. Så nu må vi finde nogle andre at støtte 😔..

Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 36
Fra  babyførstehjælp Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

I må da gerne støtte mig :)

Jeg kender en som arbejder i en Engelsk ønske fond for børn på hospice. De har et godt formål, ja! men det er BIG business, og deres logo har rigtig stor reklameværdi, så deres priser er endnu højere end de 100.000 du nævner.

Men, jeg kan godt forstå din forargelse, det er bestem ikke alt vælgørenhed som er bygget op omkring det at gøre noget godt. Tryg fonden er et glimrende eksempel på at en virksomhed undgår at betale skat ved at lave en fond som selvfølgeligt gør godt, men som også forøger brandværdien og letter skattetrykket.

Fra køge
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Ferrari-billboard Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha Dina
Så støtte vi dig😉 du sender bare en mail😊

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)