Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NU skal der bydes!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, overskriften lokker måske mere end emnet, men jeg står i følgende situation:

Jeg og en makker er ved at starte business, men lige præcis det domæne vi gerne vi have er optaget.

Har skrevet til ejeren, og hun svarer at hun "would consider an offer". For mig der intet ved om værdien af sites, vil jeg sætte stor pris på lidt gode råd, for jeg vil jo ikke virke uprofessionel! Men har sjusset mig frem til at et bud mellem 100-1000 kr ikke er helt skidt.

Det skal siges at hende der ejer det rent faktisk bruger det, dog "viderestiller" det kun til det rigtige site.

Glæder mig til indspark, og på forhånd tak!

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaa, hvis lige netop det domæne gør at du får en fantastisk virksomhed så byd 10.000 kr. ellers synes jeg bare du skulle finde et andet domæne og komme ud over stepperne. Har svært ved at se at hun gider at sælge det for 100 kr.

Derudover skriver du ikke hvilket domæne / område det er indenfor, og det er jo helt ligegyldig hvad folk mener at det er værd, fordi hvis det er mere værd for hende så er det jo hende som bestemmer. Ellers start med at byd 500 kroner og få en dialog i gang med hende i stedet for at høre på hvad folk herind mener ;-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gad under ingen omstændigheder bruge tid på at overføre et domæne til andre for 1000 kr.
Jeg tror, du skal op i 5000 kr., før domænets ejer gider kigge på det.
Men det kommer selvfølgelig an på mange ting. 

Hans 

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også du skal langt højere op end de 1.000 kr. du snakker om.

Men det kan selvfølgelig være en passende pris, til netop dét domæne du skal hen og købe!
Hvis nogen skal ha' en ærlig chance for at give et realistisk bud, så må du fortælle os, hvilket domæne det drejer sig om! :-)

Jeg kunne også hoppe ind på et forum og sige: "Hvad skal jeg give for mit nye hus?"
Det kræver lidt mere forklaring, for at kunne sætte en værdi på domænet.

Men al' held og lykke sendt din vej! Go for it! :-)

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt eksempel med huset ;)

Det er domænet capsociety.com, så ikke et vanvittigt attraktivt domæne umiddelbart!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Uhd:

Godt eksempel med huset ;)

Det er domænet capsociety.com, så ikke et vanvittigt attraktivt domæne umiddelbart!

det er det jo for dig!

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Uhd:
Det er domænet capsociety.com, så ikke et vanvittigt attraktivt domæne umiddelbart!

Når man lige ser deres side, så ser det jo flot ud - jeg kan ikke forestille mig at hun vil sælge for under 1000$ - fordi nederst på siden, bruger hun jo domænet til hende mail adresse

Så jeg vil anbefale at finde et andet - og husk det er jo ikke domænet alene som gør det men derimod markedsføringen af det, og det kan man altså komme langt for 5-6.000 kr. i stedet for at købe en domæne.

Men som sagt, byd hende 100$ og hvis hun falder ned af stolen af grin, så er det nok ikke det domæne du skal have

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Jeg går i krig.. Skal nok fortælle hvordan historien ender :)

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Uhd:

Godt eksempel med huset ;)

Det er domænet capsociety.com, så ikke et vanvittigt attraktivt domæne umiddelbart!

De bruger domænet som email:

DESIGN@CAPSOCIETY.COM

Så dit bud skal altså være stort nok til at de skal gide at skifte deres email
ud og kontakte kunderne om at de nu skifter email.

Jeg forstår ikke engang hvordan du kan tro det skulle koste under 1000 kroner.

Her snakker vi nok nærmere 20.000 kr+ alt efter hvor mange kunder de har og har haft. 

 

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan evt bruge nogle af de programmerder er på nettettil beregne værdien af et domaine.  I dit tilfælde skal du jo nok beregne værdien af hovedsiden. som domænet peger hen imod. da det måske er den værdi der er den reelle værdi når siden sælges.

værdien beregnes ud fra hvor meget raffik der er siden

Du kan beregne værdien her

 http://domainvalue.congland.com/

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)