Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Englændere og Euro - er det en dårlig cocktail?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 13
Fra  DRY & COOL Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et engelsk site, hvor valutaen regnes i Euro, da jeg også gerne vil sælge til bl.a. Holland og Tyskland. Er der nogen, der har gode/dårlige erfaringer med det? Vil englænderne ikke være med, hvis det ikke er i pund?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Fra  DistanceRunning.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, hvis dit produkt eller din ydelse er attraktiv nok, så vil de helt sikkert være med uanset valuta. Det er forholdsvis at betale i udenlandsk valuta efterhånden :) Held og lykke!

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare have hovedsiden med Pund da du jo er Engelsk, og så have en valuta omregner på din side som følger sprogvælger?

Jeg formoder du har en sprogvariant på tysk hvis du vil ind på det tyske marked. (ellers er det op af bakke...)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 13
Fra  DRY & COOL Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, pt har jeg en tysk landing page som linker over til den engelske shop

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vi har lært af lidt den samme model som du er igang med med med Dansk fortegn, er at med mindre man virkelig har et niche produkt som ikke bare lige sådan kan købes på hvert gadehjørne, så fik vi ikke mange tyske kunder i nettet.

Tyskerne vil have deres foretrukne betalingsmåde, teksterne skal være på fejlfri tysk, betaling naturligvis i Euro og så skal det gerne være fragtfrit begge veje. Siden skal så gerne have en tyskadresse, herunder også gerne en tysk postadresse.

Men hvis du virkelig vil gå på det tyske marked, så ville jeg stadig have Pund som foretrukken betalingsmøntfod og så have en valutaomregner i betalingsmodulet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 13
Fra  DRY & COOL Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Fresno!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)