Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættercafe på Østerbro. Vil du benytte det?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fed idé! Jeg er selv fra Aarhus så jeg ville nok ikke blive en fast kunde (desværre). Men jeg synes det lyder som et spændende koncept! Jeg er dog lidt nærig og synes generelt at café-priserne er ret høje, så hvis I serverede (meget) billigere sort kaffe en gennemsnittet, så ville det være ekstra attraktivt for mig! 

Mvh

Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes at ideen er spændende.

Jeg arbejder 3-4 dage hver uge fra Starbucks. Jeg er p.t. alene i min virksomhed, og jeg har ikke et kontor endnu. Jeg synes at det er for kedeligt at arbejde hjemmefra, så jeg tager på Starbucks istedet. 

Her i USA, eller ihvertfald her i Bay Area, er der mange som arbejder fra Starbucks, Peet's eller andre coffee shops. Der er hurtig internet (Google WiFi 50-60Mbps), borde/stole (nogle steder lange borde hvor der kan sidde 8-10 med hver deres laptop, iPad etc.), der er mulighed for at købe morgenmad, sandwiches, salater etc. Og så har de et fantastisk loyalitetsprogram.

Det er ikke unormalt at der sidder 20-30 folk og arbejder på deres laptop, mens de sipper kaffe. Folk holder også møder på Starbucks, og der er også ofte studerende, som laver lektier efter skole.

Jeg har pitched min virksomhed, fået nye LinkedIn connections etc. på Starbucks, og det ville der sikkert være endnu bedre muligheder for på en cafe med iværksætterfokus. 

Mvh Carsten

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Boserup VVS Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom dog igang, fantastisk ide. tænkte selv tanken for 10 år siden men besluttede jeg nok skulle fortsætte med det jeg er bedst til nemlig vvs branchen.

jeg tror du skal have en HELT klar plan inden du går igang. kør det under konceptet at dem der kommer der kommer for at udvidede sin horisont... dette må du hjælpe med... lynhurtige fordrag, micro events, story telling osv. 

jeg er selv fra Østerbro og ville benytte det ofte da almindelige cafeer er uinspirende for mig.

jeg giver gerne et godt vvs tilbud hvis det kan hjælpe jer igang.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spænde. Som en del andre i tråden er jeg også fra det mørke, så Østerbro er lidt langt væk. Jeg er endnu ikke startet som selvstændig, men begynder måske her i efteråret. Og kunne helt sikkert bruge et (billiget) sted at sidde og arbejde, da jeg nok ville være mere effektiv når jeg kommer hjemmefra. 

Kommer til at tænke på http://www.startupzoo.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bor på Østerbro - og kunne godt tænkes at dukke op. Underholder efter aftale ganske vederlagsfrit i emner som økonomistyring, skat for selvstændige, eller hvad der ellers kunne være aktuelt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer til at tænke på. Måske i kunne udvide konceptet så der bliver mulighed for at låne/ leje mødelokaler med projektor og Whiteboard og evt. "forplejning" i form af kaffe/the med "tilbehør" og måske frokost , så man har mulighed for at holde kundemøder mm.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

..og når i er godt på vej, åbner i så ikke en i aarhus / Østjylland?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)