Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættercafe på Østerbro. Vil du benytte det?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Mig og en partner, har gået og tumlet lidt med en ide om at starte en Cafe for iværksætter på Østerbro.
Ideen går ud på at cafeen har åben Mandag til Lørdag fra 10 - 20, hvor iværksætter kan komme ind og arbejde, og netværke med andre iværksætter, samt købe mad og drikke som i en hver anden cafe. Morgen-Middag-Aftensmad

Der udover vil der være fede arrangementer, og foredrag man kan tilmelde sig. Ideen er ved at være på plads, dog vil vi meget gerne høre om jer iværksætter kunne være interessede i at benytte jer af sådan et tilbud? Kunne det være interessant at have et sted at netværke, når man havde lyst og møde spændene folk face to face? Eventuelle mulige kunder for B2B virksomheder? 

Glæder os meget til at høre om det kunne være interessant for jer!


Mvh 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert.

Især aften-arrangementer med et lille oplæg eller lignende med mulighed for at tale med folk bagefter synes jeg altid er super spændende.

Hvis I laver en splashpage er jeg sikker på, I får en masse mailadresser fra interesserede. Jeg skal nok sprede budskabet. :-)

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det lyder super spændene.
Jeg vil benytte det!  

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen lyder super fed, sålænge den bliver udført på den rigtige måde! Nu er jeg "desværre" selv fra Jylland (ikke at det er en skidt ting), hvilket gør, at jeg ikke ville kunne benytte stedet regelmæssigt. Men jeg har før været taget til København for ovenstående årsager, så ideen er super relevant! En ide kunne jo være at kontakte hovedstadens handelsskoler og CBS, for at skabe opmærksomhed blandt de unge "nye" iværksættere :)

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 56
Fra  Geekd Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed ide! Det ville klart være noget som jeg ville bruge :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes rigtig godt om idéen!

Nu kommer jeg også selv fra Jylland, men det ville da absolut være et besøg værd!
Jeg tænker også at det kunne være interessant hvis nogen bag disken selv var iværksættere eller havde viden omkring det, hvis man nu ikke lige faldt i snak med andre. Så kunne man jo altid komme og få en lille snak med ´tenderen over en kop kaffe eller en kold øl.

Jeg kender flere med iværksætter-drømme, som gerne vil møde folk off-line og netværke på den måde, men ikke tør at tage initiativet. I den forbindelse tror jeg at jeres idé vil passe rigtig godt ind, såfremt det bliver håndteret rigtigt og spicet op med gode oplæg, "subject of the day" eller andet.. noget der gør det til en ny oplevelse hver gang man kommer derind.

Håber tankerne kan bruges,

Lau 

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder rigtig spændene, dog syndes jeg personligt at kl. 20 måske er lidt tidligt at lukke ned, især for os der har et normalt arbejde på fuldtid og så dyrker vores iværksætter idéer ved siden af, er det presset, så vil nok sige en 21-22 tiden hvis det er muligt? :)

idéen er super fed! :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige sådan et sted jeg har gået og ledt efter!!! Ville dog ønske det var en anden lokation end østerbro ;) Syntes det er den bydel der ligger længst væk fra alt. 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Select Nordic Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det lyder som en god idé. Netværk er så vigtig :)

Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Snevagten A/S Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også deltage engang i mellem 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)