Kære Aminoer Så blev det min tur til at bede om lidt hjælp. Vi har lavet en lille webshop, hvor man kan købe sine tryksager online. Priserne er ok, designet vil jeg mene også holder - men der sker et eller andet i købsprocessen, som får brugeren til at springe fra. Derfor vil jeg bede om Jeres feedback på købsflowet, samt det generelle indtryk. På forhånd mange tak. |
Udmiddelbart når jeg kigger, så kan jeg få visitkort fra 200 kr. - det virker dyrt, jeg ved godt når man trykker at der står for 100 stk. - men måske for kunder, er et nemmere at få en styk pris i stedet for. Det samme gælder flyers "fra 175 kr." osv.
Der hvor kæden hopper lidt af for mig er i indkøbskurven hvor der står "ekskl. moms, gebyr og levering" Det er fint at der står ekskl. moms og levering. Men jeg synes du skal "gemme" gebyr prisen inde i selve varens pris, fordi jeg kunne aldrig finde på at bestille et sted hvor jeg skal betale 50 kroner i administrationsgebyr. Og du skriver også "eksl. gebyr - disse tillægges til sidst" - Du skriver dette i flertal, kommer der flere gebyrer ?
Så væk med gebyrer og put det ind i prisen, fordi det virker nærmest som om jeg er til besvær fordi jeg ønsker at bestille, og skal derfor pålægges et administrationsgebyr.
Ellers synes jeg der mangler information omkring roll-up - er det med f.eks. med taske ? Evt. et foto
Under foldere, skriver I "mulighed for flot efterbehandling" men jeg kan ikke se mere information omkring dette og koster det ekstra ?
Men ellers meget meget flot og overskuelig side, kan godt savne rigtige "produktbilleder" af et postkort, en folder osv.
Ovenstående er som blot min mening, og ikke sikkert at den passer ;-)
mvh,
Michael