Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på købsflow i webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Så blev det min tur til at bede om lidt hjælp. Vi har lavet en lille webshop, hvor man kan købe sine tryksager online. Priserne er ok, designet vil jeg mene også holder - men der sker et eller andet i købsprocessen, som får brugeren til at springe fra.

Derfor vil jeg bede om Jeres feedback på købsflowet, samt det generelle indtryk.

www.digitaltrykodense.dk

På forhånd mange tak.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmiddelbart når jeg kigger, så kan jeg få visitkort fra 200 kr. - det virker dyrt, jeg ved godt når man trykker at der står for 100 stk. - men måske for kunder, er et nemmere at få en styk pris i stedet for. Det samme gælder flyers "fra 175 kr." osv.

Der hvor kæden hopper lidt af for mig er i indkøbskurven hvor der står "ekskl. moms, gebyr og levering" Det er fint at der står ekskl. moms og levering. Men jeg synes du skal "gemme" gebyr prisen inde i selve varens pris, fordi jeg kunne aldrig finde på at bestille et sted hvor jeg skal betale 50 kroner i administrationsgebyr. Og du skriver også "eksl. gebyr - disse tillægges til sidst" - Du skriver dette i flertal, kommer der flere gebyrer ?

Så væk med gebyrer og put det ind i prisen, fordi det virker nærmest som om jeg er til besvær fordi jeg ønsker at bestille, og skal derfor pålægges et administrationsgebyr.

Ellers synes jeg der mangler information omkring roll-up - er det med f.eks. med taske ? Evt. et foto

Under foldere, skriver I "mulighed for flot efterbehandling" men jeg kan ikke se mere information omkring dette og koster det ekstra ?

Men ellers meget meget flot og overskuelig side, kan godt savne rigtige "produktbilleder" af et postkort, en folder osv.

Ovenstående er som blot min mening, og ikke sikkert at den passer ;-)

mvh,

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tusinde tak for input - det er meget værdsat og taget til efterretning.

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

her er mine input til jer.

som der også bliver sagt så er jeres priser vildledene Efter min mening, for når jeg trykker mig ind på indkøbskurven så vil jeg vide min total pris med det samme.

og når man trykker sig videre hvor man skal indtaste sine personlige oplysninger så står der stadigvæk ikke total prisen. Så hvis jeg ikke var hoppet af før så ihvertfald nu.

Når man kigger på forsiden syntes jeg det ser nemt og overskueligt ud men spykisk ville det virke meget bedre på mig os, hvis jeres pris var pr styk.

og når jeg kigger på visitkort så står der 4+0 og 4+4 og det ved jeg ikke hvad betyder(ser så bagefter at i har en boks til højre som beskriver det) Tror det er fordi jeg focuserede øjnene kun der hvor prisen står så måske bedre at i skriver under i stedet for at det er 1 side og 2 sider.

men ja det er en smagssag..

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input. Alle gebyr er nu fjernet - samt alle "fra priser". Udregning i indkøbskurven er også forbedret, mht. fragt og visning af moms i step 2.

Byd endelig ind med mere, hvis muligt Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis, 

Umiddelbart synes jeg den er lidt kedelig. Der sker ikke rigtig noget på siden. Måske fordi der er så meget hvidt, og ingen rigtige skillelinjer på siden. 

Det er lidt udefinerbart for mig, men det synes jeg altså :)

God aften!

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side har nogle problemer.

Hvis du kun handler med erhverv, er det i orden at vise prisen excl. moms. Men så SKAL du vise at det er prisen excl. moms man ser, du SKAL også vise hvad momsen er. - Men du må som sagt gerne have excl. moms prisen som dominerende. - Og disse ting gælder alle steder hvor du viser en pris!

Derfor regnede jeg jo med, at de 200 for nogle visitkort var incl. moms - Da ikke andet er angivet. Derfor følte jeg mig 'snydt' da jeg kom til betalingssiden, og så var jeg i 'en skarp' situation smuttet.

Hvis du har problemer med at være konkurrencedygtig på prisen incl alt, så kæmp på andre parametre!

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Her er min feedback i forhold til købsflow.

- Når jeg kommer på indkøbskurven siden stikker prisen udenfor boksen. 

- Din side er SLET ikke responsiv og ser ikke godt ud via mobilen (jeg er i samme branche som dig, og ca. 20% kommer via mobilen)

- Hvis jeg f.eks. kommer på forsiden efter at have lagt i kurven hvis jeg skulle bestille flere varer kan jeg slet ikke se kurven. 

- Hvis jeg har glemt at udfylde noget i checkout bliver felterne ikke markeret hvor jeg har glemt at udfylde

Håber det kan bruges.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)