Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af kosttilskud mv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er ved at gøre klar til at starte et projekt med et nyt og anderledes kosttilskud/ernæringsprodukt, men leder efter en god producent. Jeg har fundet flere på nettet som virker lovende, og som om de leverer en god kvalitet.

Alligevel vil jeg høre om nogle herinde har erfaring med virksomheder der arbejder inden for det område, som kan/vil dele deres erfaringer.

Yderligere vil jeg høre om der er nogle der har indsigt inden for den branche, såsom faldgruber, hvilke mængder der er gode/normale at bestille osv.

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

En faldgruppe er falsk pulver. Der er rigtig meget af det og du kan nemt blive snydt.

Proteinpulver bruges blandt andet også til at fede op kalve, men det pulver disse gives er meget langt fra den samme kvalitet som sælges i butikkerne til mennesker. I det som bruges af os er proteinholdet normal 80% eller over. I det der gives til kalve er det normal omkring 20%

Til gengæld kan du købe en 50 kg sæk for 300 kroner, og det er set før at folk køber dette billige pulver og fylder det på bøtter med labels fra kendte mærker.

Eneste vej at sikre sig mod det er ved at lave en laberatorie stikprøve fra din leverandør.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)