Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nyt logo og web side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kreative Aminoer. 

Jeg har brug for hjælp til indput til nyt og unikt LOGO

http://vitaenova.dk/test/index.html  

Jeg vil meget gerne have tilbud på hvad det vil koste. Det skal siges at jeg ikke har noget stort budget. Kom med tilbud og ideer,

Jeg giver gerne anbefalinger til portfolio hvis du er nystartet og vi kan finde ud af noget der gavner os begge

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane,

Jeg ejer www.wespeakgraphics.dk og jeg er 100% sikker på, at vi kan finde en rigtig god løsning til netop dit behov!

Kontakt mig på 25 73 12 29 eller skriv til mig her eller på info@wespeakgraphics.dk.

Ser frem til at høre fra dig.

God aften!

Mvh

Frederik Balslev :-)

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Fra  deskman.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Freelancer.com laver et logo for 49$, find dem der hedder logotrack - de er ok :-)

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk nu at Logo er et af de steder flest folk spare penge på MEN er også der mange fejler..

der er mange alene her på Amino som køre med No cur No pay. Og de koster kun 400-500kr så de vil passe godt ind i et lille budget. Og så er du også sikker på at du først betaler for et logo som du syntes passer perfekt til dig. 

Og husk først betal når du har besluttet dig til et logo ;)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med dig LosAltos, et logo skal der ikke spares på, det skal jo bruges rigtig meget, jeg har heller ikke sagt jeg ikke vil betale for logo. men blot indikeret at jeg ikke har tusindvis af kroner at bruge kun til dette formål. 

det er netop en sådan løsning med at jeg skal være tilfreds og besluttet før jeg stor smilende betaler. 

Netop derfor jeg lavede opslaget herinde, for at få nogle indput og tilbud som dem der allerese er kommet. 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes dit logo er superfint. Hvorfor vil du ændre det?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opdaget at det slet ikke er så unikt som jeg troede. Der er vist ret mange der har noget der ligner. 

Derfor jeg spørger herinde, så jeg kan få nogle indput på om det skal ændres eller ikke. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)