Hej Aminoer. |
Hey boys,
Uha, det er et meget bredt spørgsmål og som med alle brancher er det en fordel at have lidt indsigt. Der er så mange aspekter, men til at begynde med ville jeg have en meget klar forretningsplan, med en klar idé om hvad i vil, hvem jeres målgruppe er og hvordan i vil få et ben til jorden i så hård en branche. Derefter ville jeg købe meget forsigtigt ind, MEGET. Selvom I ikke kan se det nu er det 100 gange federe at løbe tør for nogle varer end at have 1000 varer liggende som I ikke kan komme af med. Modesæsonerne er korte og der går ikke længe fra man får sine varer til sæsonen er slut og de næste kommer. Oveni det kommer at der er deadline på kommende kollektioner, før man har fået de nuværende - altså skal man købe ind uden at basere på den indeværende sæsons salg. Det er tricky.
Kan I fortælle mere om hvad I vil, så kan jeg måske rådgive mere.
Mvh
Poul