Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indput og konstruktiv kritik af LOGO og web site.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Jeg er igang med at gøre klar til at starte firma op, og har i den forbindelse fået hjælp af et par studerende til at lave logo, visit kort,  web site m.m.  se den her

http://vitaenova.dk/test/index.html

Jeg er egentlig fint tilfreds med logo, men punch line ligger ikke helt rigtig i maven. Nogle gode indput i den retning ?? 

Websiden syntes jeg virker noget uoverskuelig, men da jeg ikke har nogen som helst forstand på sådan noget, har jeg brug for noget indput, og evt bud på hvad det vil koste at få den lavet om.

 

Jeg bruger wordpress, og vil helst blive ved med det, da jeg endelig har fundet ud af at arbejde lidt i den. 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er ikke sat op til mobil/pad, så alt står helt skævt her, (på min androide kinapad)

Den er meget grøn, en smagssag :-) 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med mobil Ipad opsætning tager jeg med i forhold til endelig opsætning / opdatering, det samme med det grønne. Tak for indput

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme. Og held og lykke med "biksen" :-) 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jane:

Hejsa. 

Jeg er igang med at gøre klar til at starte firma op, og har i den forbindelse fået hjælp af et par studerende til at lave logo, visit kort,  web site m.m.  se den her

http://vitaenova.dk/test/index.html

Jeg er egentlig fint tilfreds med logo, men punch line ligger ikke helt rigtig i maven. Nogle gode indput i den retning ?? 

Websiden syntes jeg virker noget uoverskuelig, men da jeg ikke har nogen som helst fortand på sådan noget, har jeg brug for noget indput, og evt bud på hvad det bil koste at få den lavet om.

 

Jeg bruger wordpress, og vil helst blive ved med det, da jeg endelig har fundet ud af at arbejde lidt i den. 

Jeg kan faktisk rigtig godt lide hjemmesiden! :) Men må sige jeg ikke er så vild med logoet nok en smagssag, men bare mit input ;-)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane.

1. Logoet er desværre ikke særlig unikt, da denne form kan findes på nettet i mange forskellige afstøbninger.

2. Hjemmesiden i sig selv er meget pæn, dog er det måske lidt svært at se hvad den handler om. Husk på at vi i dag kræver oplysninger lynhurtigt, derfor er det utrolig vigtigt at budskabet kommet frem med det samme.

3. Slideren er alt for stor i forhold til hvor lidt tekst på der er, det er spil af plads.

4. Slideren kører også lidt for hurtigt, husk på at det ikke alle der læse lige hurtigt, i det mindste skulle man kunne bremse eller standse slideren ved at have musen over slideren, så dem der ikke kan følge med lige har en chance for at læse hvad der står.

5. Under "Vitae Nova" Er det svært at læse Vision samt mission, da teksten ikke bliver adskilt i 2 linjer.

6. Billedet med mandlerne går ud over denne hvide boks, så giver det et mærkeligt udseende.

7. Der mangler cvr. nr. samt hvordan man kommer i kontakt med dig/virksomheden.

8. Under "Priser/forløb" så lav en side til hver af de 3 undersider, det er et irritations moment at skulle scrolle op fra sådan en lang side, for at komme tilbage til menuen.

9. "Priser/ forløb" kan både ses som http://vitaenova.dk/test/priser.html og http://vitaenova.dk/test/pricer.html altså priser.html og pricer.html. Dette kan skabe lidt problemer for SEO i fremtiden, men det er lidt af den tekniske side.

10. Hjemmesiden ser ikke ud til at være bygget op i et CMS system, derved vil du have svært ved at rette i den, med mindre du er teknisk anrettet.

Hav en god aften/dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for god og konstruktiv kritik Alexander. Det tager jeg med mig i forhold til ændringer og tilretninger. 

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg besøger dit website så kunne jeg godt tænke mig at få et klart indtryk af hvad du sælger i det sekund jeg lander på siden.

Det eneste jeg rigtig fornemmer er at du sælger noget sundt. Men sundt kan jo være mange ting. Er det grøntsager eller er det piller ? eller ?  Giv folk klar besked ellers forsvinder de med mindre de kender dig, og de fleste nye kunder kender dig ikke.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)