Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ErhvervsCoachen er i luften - ser det fornuftigt ud?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Vi har fået www.ErhvervsCoachen.dk online her til aften...

Når man sidder begravet i et site i timevis, så bliver man hurtig blind på øjnene - så vi håber, at der er et par Aminos der har lyst til at kigge forbi og kontrollere vores nye site.

Siden er som så mange andre WordPress m/WooCommerce.

Ser frem til at høre fra eksperterne Wink

PS.
De Aminos der tager et kig på www.ErhvervsCoachen.dk vil nok opdage et tilbud der er svært at sige nej til - men inden I griber dette tilbud, så tænk over, hvad det er der ønskes hjælp til og vurder om en ErhvervsCoach kan hjælpe.

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok starte med at få nogle mere beskrivende titler på siderne. Forsiden hedder f.eks "ErhvervsCoachen - ErhvervsCoachen", hvilket hverken er ret tiltalende for den besøgende, men heller ikke ift. Google. Dette gælder en del af siderne. Få nogle mere beskrivende titler!

Savner også nogle catchlines! Hvorfor skal jeg vælge jer? Hvad kan jeg bruge jer til? Hvilken slags coaching? Gør det tydeligt, hvad I tilbyder. Man skal ikke være i tvivl! 

Håber I kan bruge min feedback til noget.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

tillykke med din nye hjemmeside. Synes det er svært at læse teksten - og synes jeg mister interessen hurtigt fordi der er for meget tekst (min mening)

Under coaching bruger du nogle stjerner i bunden af siden, hvilket gør det meget mere spændende - men jeg tror de færreste kommer helt derned.

Uddannelsesbevis er dårligt scannet og kan ikke zoome helt ind så man rent faktisk kan se hvad der står

Under om dig, burde du så ikke rykke din nyeste uddannelse osv. øverst, fordi når man starter med kontorassistent så er man jo faldet i søvn ;-)

Håber du opfatter det positiv fordi det er et spændende emne og jeg er ikke i tvivl om at du er en dygtig coach, men synes ikke helt du er lykkedes med at formidle budskabet :-)

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold kæft hvor du snakker, coach Big Smile

Design er smag og behag, men den side giver simpelthen ingen mening. Medmindre du udkommer som frimærke, forstår jeg slet ikke at billederne af dig skal være så små, når det er DIG der skal coache mig. Jeg forventer heller ikke at du skal gifte dig med mig, så hvorfor jeg skal vide at du har solgt forsikringer forstår jeg ikke så meget af. Dit eksamensbevis er too much info, især fordi kurset er så kort.

Jeg sidder totalt set tilbage med, at jeg har fået en genfortælling af hvad et coachingkursus er.

Vil du gerne sælge noget, - så skal du ikke snakke så meget om dig selv, men fortælle hvad JEG får ud af at konsultere dig. Husk på, at din målgruppe pr. definition jo ikke får gjort noget ved deres problem. Det er her du skal sætte ind. Der er alt for meget forklaring, og alt, alt for lidt salgstekst.

Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene...vi er ved at kigge på at optimere siderne, så de tager sig bedre ud.

Men de gode tilbagemeldinger ramte hovedet på sømmet vedr. 'hvad kan vi tilbyde' - dette skal vi bruge lidt mere tid på at få plads på siden.

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En lille detalje er nok hvor coachingen foregår. Kan jeg få jer til Brønderslev (en køretur fra Greve på omkring 5 timer) for 400.- kroner ?

Jeg er enig i de andres kommentarer. Der er en forfærdelig stor mængde tekst. Hvis jeg skulle bruge en erhvervscoach ville det være ekstremt vigtigt for mig at jeg kan se om det er en person jeg kan med. Det kunne være en mulighed med en præsentationsvideo på 4-5 minutter? Et billede siger mere end 1000 ord 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange ældre menneskers øjne magter ikke negativ skrift når den ikke er mere markant. Jeg kan kun tale for mig selv.Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side utroligt hvad man kan få ud af Wordpress

Noget af det første jeg klikker på er "om mig" og her står om nogle underlige SCRUM kurser det virker uforståeligt for mig.

Fint med eksamensbeviset selvom det ikke er en lang "uddannelse" er det dog alligevel et kursus af et vist omfang og derved fjerner du noget af evt. skepsis

Meget passende info mængde og referencerne på forsiden er bare lige i øjet.

Fint billede af dig selv. Personligt tror jeg ikke en video er en god ide medmindre man er meget medievant.

Lidt svært at læse den negative skrift på orange måske den skal være sort istedet

Prisen er meget lav men god at komme i gang på.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)