Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger admin/firma til at stå for vores udsendelse af nyhedsbreve

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder søger jeg et firma eller person som vil være en del af vores team på kostplanen.dk 

Vi har over 28000 medlemmer og det er stigende ;) vi sender som det er nu intet til dem og det er jo for dumt da man jo næsten ville kunne leve af dette lille projekt ;) 

Det kan være du sidder og har en webshop som sælger mad og gerne ville have dine reklamer med ud og på den måde kommer med ind over. 

Du kunne brænde for at være nyhedsskriver for en af DK´s største madsider 

Eller noget helt andet :) ? 

hvis dette er noget skriv her eller på mail treberholt@gmail.com 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du bevæger dig på kanten af markedsføringsloven.

man kan oprette sig som bruger på dit website, intet sted står der at man får tilsendt nyhedsbrev efter tilmelding.

brugeren skal skal selv tilvælge at modtage nyhedsbrev, og du er nødt til at skrive i dine betingelser, at du påtænker at sende tilbud fra din webshop hvis dette er tanken.

Du skriver desuden at en fremtidig partner kan få egne reklamer med ud i dit nyhedsbrev. Dette bør du holde dig helt fra, med mindre du i dine betingelser kan oplyse hvilken partner og produkter du påtænker at medtage i dit nyhedsbrev.

Husk at bliver du anmeldt for Spam starter bøderne fra kr. 10.000,-

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart det skal sendes en mail rundt og laves flueben ja og dette er så en af grundene til jeg søger det jeg gør et proff firma til at styre denne del, og klart dette kan laves på en måde så det er helt legalt :) rigtig god aften og tak for indspark.

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)