Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot igen, igen, igen og igen!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Jeg ved ik, om Trustpilot bevidst forsøger at skabe sig et negativt omdømme blandt deres potentielle kunder, men de er dælme gode til, at få en til at hade dem!

Hvordan får man dem til at stoppe med at sende spam mails? 3 gange på 1½ år har jeg nu modtaget mails fra dem, så sent som idag, og hver gang har jeg bedt dem om at stoppe! Sidste gang skrev jeg endda meget tydeligt, at de IKKE skulle kontakte mig med deres tilbud eller lignende, men det vælger de åbenbart at skide højt og helligt på!

Forbrugerombudsmanden har mig bekendt ik gjort noget ved spam problemet, så det er totalt håbløst at melde dem. Det er dog alligevel sket, for man kan vel håbe, at der snart sker noget!

Hvordan stopper man dette firmas spameri? Nogen gode råd?
De foregående to gange har de undskyldt det med, at det var en ny medarbejder, men hvor længe kan en medarbejder være ny i Trustpilot regi? 1½ år? For selv samme medarbejder har sjovt nok sendt den mail, som er tikket ind idag!

Så sent som da jeg delte vores test af Trustpilots anmeldelser på G+ (læs den her), så kom der en privat mail, hvori der blev lovet, at det aldrig ville gentage sig igen... Ja snakke er de gode til, men overholde loven, det er de åbenbart fløjtende ligeglade med!

Hvordan kan nogen have TRUST eller tillid til et firma, som konsekvent bryder loven? Man burde fandme anmelde dem på deres eget site, hvori man skriver at de spamer erhversdrivende. Fjernes anmeldelsen, så har man endnu et bevis på, at Trustpilot ik er en neutral og seriøs tjeneste!

Men gode råd søges! For dialog med dette firma, det er ik muligt, da de ingen respekt har for andres ønsker...

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Bogense
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide med anmeldelse af trustpilot.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Så sent som da jeg delte vores test af Trustpilots anmeldelser på G+ (læs den her), så kom der en privat mail, hvori der blev lovet, at det aldrig ville gentage sig igen... Ja snakke er de gode til, men overholde loven, det er de åbenbart fløjtende ligeglade med!

Selv det er en gang bøvl fra TPs side af. Min arbejdsgiver sidder i et problem for tiden, fordi en kunde har brokket sig over et problem hun selv skabte, og skyder om sig med falske anklager. Trustpilots reaktion ved klage over det? "Det kan vi ikke tage os af.." Der er tale om en ikke-betalende virksomhed, så de gør stadig kun noget for de der punger ud i dyre domme.

TP burde i det store hele bare genovervejes.. Fed guldmine, men den er ikke til meget hjælp for forbrugerne.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det burde i det mindste kun være muligt at skrive anmeldelser på TP ved hjælp af log ind med nemID.

Mon ikke antallet af anmeldelser så ville falde i takt med at folk ville blive udstillet med fulde navn!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg troede ikke man måtte hænge navngivne firmaer ud her på Amino. - Eller er det noget andet når det er TrustPilot?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Carsten Kvist:
Jeg troede ikke man måtte hænge navngivne firmaer ud her på Amino. - Eller er det noget andet når det er TrustPilot?

Jamen,  Det var dem der startede :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Carsten Kvist:
Jeg troede ikke man måtte hænge navngivne firmaer ud her på Amino. - Eller er det noget andet når det er TrustPilot?

Jamen,  Det var dem der startede :)

Der er godt nok mange krige der er startet med de ord.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Fed guldmine, men den er ikke til meget hjælp for forbrugerne.

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 18:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)