Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alder 14 år - vil åbne webshop - hvad synes I?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kunne godt tænke mig at åbne wepshop, men er kun 14 år gammel.
Ville bare spørge om i synes at det for tidligt
- tak på forhånd.

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv mener du er klar og moden nok til det, så synes jeg da bare du skal prøve! :)

Hvilken slags web shop har du i tankerne?

Mvh

Nicolai Pedersen

Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes ikke noget er for tidligt, syntes bare du skal give den gas, måske bliver det ikke millionær shoppen, måske gør det, ingen ved det, men jeg ved med sikkerhed at den vil give dig en helvedes masse erfaring, og hvis du har drivet nu, er det bare at gi den gas, de juridiske aner jeg ikke noget om , om du kan juridisk eller må, det vil jeg lade en klogere person svare på

Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte lidt på telefon covers og den slags,
Men jeg bare ikke lige hvordan det skal forgå, begrund af jeg har fx ingen kontakter, 😄

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvor er det fedt at du har mød på at starte en webshop op! Start med at undersøge og lege lidt med en hjemmeside. Brug noget tid på det - så svært er det heller ikke. Derefter synes jeg du skal prøve at købe nogle produkter fra nogle distributører fra Danmark, ellers får du nok lidt problemer, hvis du køber uden for EU :-)

Kommer du længere ind i processen skal du nok overveje at prøve at stifte et firma, men det kan du evt. snakke med dine forældre om. Jeg startede også selv som 15-årig, så kender godt følelsen af ikke rigtig af vide hvor man skal starte. Skriv en besked til mig her på Amino, så vil jeg gerne prøve at hjælpe dig igang :-)

Rigtig god vind.

Dbh,
Jakob 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal starte med en affiliate side ;-) Nå du kan finde ud af det, så kan du stille og roligt tænke på en webshop.

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare om at komme i gang :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)