Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg SEO ind på min nye hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har lavet en hjemmeside, hvor vi sælger trævinkasser. Jeg vil gerne have hjemmesiden på google. Det jeg har fundet frem det, er noget med SEO. Har ikke rigtig styr på hvordan det forgår, men vil høre om i ved hvordan dette gøres? mvh - Kenneth

hjemmesiden hedder: www.trævinkasser.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Der er en masse omkring dette på nettet - google dig frem. Ellers søg i tidligere tråde på amino eller se igennem blogs her på siden :-)

/Martin 

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også betale dig fra det .... Ring evt. Til River Online - om priser - de er ret gode. 

Det koster jo aldrig noget at spørge - hils evt. Fra John ( selvom det nok ikke giver rabat :-)

Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 41
Fra  40plus.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:
Hej. Jeg har lavet en hjemmeside, hvor vi sælger trævinkasser. Jeg vil gerne have hjemmesiden på google. Det jeg har fundet frem det, er noget med SEO. Har ikke rigtig styr på hvordan det forgår, men vil høre om i ved hvordan dette gøres?

Hej Kenneth,

Ud fra den måde du spørger på, tror jeg det vil være en god idé for dig at læse lidt om seo. Uanset om du vil arbejde med det selv eller hyre nogen til (noget) af arbejdet.

Et godt sted at starte kan f.eks. være med bogen SEO-lex, som du kan finde på http://www.seo-lex.dk/. Der er en gratis udgave, som du fint kan starte ud med.

mvh.

Dating på 40plus.dk - stedet hvor voksne mødes.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 54
Fra  CupBranding.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Hvis du bruger wordpress findes der bla. plugins som "yoast SEO" der kan hjælpe dig et langt stykke hen ad vejen.
Ellers kan du finde meget rundt omkring på nettet, og bla. bøger der giver dig en nem og overskuelig guide til SEO.

Venlig Hilsen
Victor  

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:
Hej. Jeg har lavet en hjemmeside, hvor vi sælger trævinkasser. Jeg vil gerne have hjemmesiden på google. Det jeg har fundet frem det, er noget med SEO. Har ikke rigtig styr på hvordan det forgår, men vil høre om i ved hvordan dette gøres? mvh - Kenneth

Hej Kenneth

At spørge til hvordan man udfører SEO, svarer til at spørge om hvordan man udfører tømrerarbejde eller hvordan man bygger en bro.

SEO er en stor, bred og dyb diciplin indenfor online markedsføring, og der er hundredevis af store og små ting at gøre og tage hensyn til.

Hvis du er blank indenfor SEO-området, er mit råd til dig at starte med at forstå (og helst også begribe) hvordan søgemaskiner - fungerer og hvad SEO er. Endnu bedre hvis du også sætter dig ind i grundlæggende brugervenlighed. Læs bøger og læs på nettet, indtil forståelsen er på plads.

Når du er dér, kan du gå videre med at sætte dig ind i hvordan SEO udføres, så du selv kan gøre det eller få andre til at hjælpe dig.

Hvis du ikke forstår SEO, vil du famle i blinde, og du vil få meget svært ved at sikre dig et tilstrækkelig godt kvalitetsniveau for den hjælp du måtte spørge efter, eller det SEO du selv måtte udføre.

Så start med at forstå (begribe) søgemaskiner, SEO-diciplinen og grundlæggende brugervenlighed. God fornøjelse :-)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Jeg vil anbefale dig at få en erfaren SEO-ekspert til at hjælpe dig. Der er mange dygtige folk her på Amino, som kan være behjælpelig med at lave en god løsning til dig. Hvis du ikke selv har et grundigt kendskab til SEO, så synes jeg bestemt, at det er den bedste løsning, hvis du vælger at få en erfaren person til at give dig en hånd.

Hvis du har behov for hjælp, så er du velkommen til at skrive til mig. Jeg kender en, der kan hjælpe dig med SEO. Send gerne en PM.

Mvh.

Kristian.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Du kan sagtens lære en masse selv, hvis bare du gider investere et par timer! - Tjek denne guide. Godt skrevet, nem at læse og virkelig god. Good luck (-:

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er umiddelbart en ok ide, en flot side, med pæne billeder.

Men hvor er priserne? hvor er CVR-nummer?

Hvor er beskrivelserne af de forskellige kasser? Størrelse, låg eller ikke låg osv.

Tror ikke der er meget salg i vente, når man skal kontakte jer for at få så basale oplysninger.

Få de ting på plads før du kaster dig over noget som helst andet.

Personligt kunne jeg sagtens finde på at hamstre sådanne kasser til almindelig opbevaring - hvis jeg kunne shoppe direkte!

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Indgående links til din side er det vigtigste. Dernæst gode, lange tekster. Og masser af artikler m.m.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)