Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af mobilt POS system

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg er i søgefasen vedr, et mobilt POS system både valg af leverandør og hvad det vil koste. Jeg skal bruge et system der kan håndtere mobilt salg, altså salg fra en ikke fast lokation hvor der så kun er mobil adgang til internettet, og jeg skal samtidig have en webshop. Så det skal spille sammen. Jeg har endnu ikke valgt webshop løsning. 

På forhåndt tak for input  :-)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camara

bliver først nød til at hører hvad du mener med mobilt salg ? messe  ? tablet ?

Vores POS løsning FlexPOS kan kører online samt offline uden problemer,
vi har integration til flere webshops så du er med vores løsning ikke lås til et bestemt web shop system.
vi mener det er den eneste rigtige måde at håndterer CrossChannel uanset om men er click&brick eller omvendt ;)

du kan læse mere om flexpos "kasseapparat" her 

Hvis du har brug for priser bliver du nød til at tage fat i en af vores forhandlere 

Dbh
Jacob Ipsen 

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Tak for dit svar. Med mobilt mener jeg salg på messer, markeder med en pop-up shop og iphone/ipad løsning.

Jeg vil kigge  nærmere. på flexpos.

Hilsen

Cecilie

Fra Farum
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Cauda Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Hvilket shopsystem kører i på?

Det er væsentligt for hvilket system jeg vil foreslå dig at bruge.

Jeg har været nogle stykker igennem inkl Flexpos.

Jacob er  en rigtig fin fyr og systemet er godt til nogle ting, men ikke nødvendigvis til din løsning.

Så lad mig høre og så skal jeg nok komme med de bedst mulige input :)

Stort udvalg af kvalitets hundeudstyr! Kig ind www.cauda.dk

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Shopsystem er ikke valgt endnu, men umiddelbart tænker jeg Magento. Input modtages meget gerne :-)

Hilsen Cecilie

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

cemara:
Jeg er i søgefasen vedr, et mobilt POS system både valg af leverandør og hvad det vil koste. Jeg skal bruge et system der kan håndtere mobilt salg, altså salg fra en ikke fast lokation hvor der så kun er mobil adgang til internettet, og jeg skal samtidig have en webshop. Så det skal spille sammen. Jeg har endnu ikke valgt webshop løsning. 

Det er væsentlig nemmere at kunne rådgive dig, også selvom vi sælger vores egen løsning. 

Hvad skal din mobile stand/butik sælge? hvilken branche arbejer du med?

Skal din fysiske enhed, eller din webshop være hovedparten at din forretning? 

Det giver ingen mening at placere stamdata i en webshop hvis man kun har 5-10% omsætning i webshoppen men resten i fysisk butik.

Har du brug for andre ydelser, som gavekort, prismærkning,byttemærker, økonomi integration, loyalitet?

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for svar. Branchen er mode. Jeg skal ud til private arrangementer, på markeder etc. Ved at være ud omkring skal jeg skabe opmærksomhed omkring webshoppen, som i første omgang vil sælge mindre end fra den fysiske del. På sigt vil jeg selvfølgelig gerne have at webshoppen sælger mere end fra den fysiske del. Det er også muligt at jeg vil have varer i webshoppen som jeg ikke har med ud fysisk. Mht. gavekort, prismærkning etc. vil være fint at have med, men jeg forestiller mig at jeg i starten går for "need to have", og klarer mig med gammeldags metoder. Men det vil da være en fordel hvis det er noget der kan tilvælges senere. Loyalitet ja, på sigt også. Økonomi integration, ja det vil jeg gerne have. Vil gerne klare så meget som muligt selv, så en revisoir sådan set bare kan trække tallene ud af systemet.

Hilsen Cecilie

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

cemara:
Tak for dit svar. Med mobilt mener jeg salg på messer, markeder med en pop-up shop og iphone/ipad løsning.

Magento, Ipad, og http://pos.ebizmarts.com/

Det er den løsning: http://www.boxpark.co.uk/ bruger.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Farum
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Cauda Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Jeg støtter op om Nils.

Hvis i hopper på Magento er Ebizmarts den ENESTE vej frem!

Helt fantastisk program og super service.

Stort udvalg af kvalitets hundeudstyr! Kig ind www.cauda.dk

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, jeg vil se nærmere på ebizmarts.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)