Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken opensource er bedst?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil lige høre jeres mening omkring opensource systemerne. Jeg selv er glad for wordpress + woocommerce i det den er meget felxibel med søgeoptimering og de mange plugins som findes til systemet. 

Jeg har før haft Prestashop som jeg også synes er rigtig godt, men lidt mere stift end wordpress, men har også nogler lækre ting som jeg heller til.

Jeg skal nemlig til at sælge værktøj, så derfor kommer dette spørgsmål op??

Hvad er jeres præferencer for og i mod??

Hilsen Thomas

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg lige sige at der er IKKE noget Open Source som er bedst. Hvis du føler dig godt tilpas i Wordpress så sørg for at blive bedre til det og brug det overfor dine kunder. Hvis det er Prestashop jamen så er det det du skal benytte. Naturligvis kan du godt skifte rundt, men jo flere systemer du har inde jo længere tid skal du bruge på at dygtigøre dig i hvert.

Selv bruger jeg Umbraco - men jeg siger ikke at det er bedst - og det har jeg efterhånden lavet en del i og jeg kan det rimelig godt. Men da du har fokuseret dig på PHP så vil jeg slet ikke anbefale dig at kigge på Umbraco.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Niels. Det bliver hurtigt en useriøs diskussion.

Det virker som om du har begrænset dig til opensource php systemer. Er der en grund til dette? Der findes meget andet derude.

Jeg er selv ret glad for:

- http://www.broadleafcommerce.org/

- Django Oscar ( https://readthedocs.org/projects/django-oscar/ )

Begge er enterprise systemer, dvs. de indeholder et framework til bygning af ecommerce portaler. Det betyder også de er en del større end wordpress + et plugin.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)