He he ja det lyder ret avanceret.
Ganske smart men heller helt ikke i nærheden af noget jeg har set.
Det er et par enkelte ting som nok er teknisk svært
- "Lever op til dagens mailprogrammer". De fleste sags / ticket systemet jeg har set har stadig en del vej at gå for at nå outlook
- "én mail til virksomheden f.eks. info@..."
- Alle brugere har deres eget navn på udgående emails, og svar til dem bliver automatisk tildelt dem
Det kan kun gøres med tracking nummer af en slags og stiller store krav til at dem i den anden ende holde det samme subject.
Jeg tror at stadig det er et ticket system du skal i nærheden af.
- Du ønsker at holde "tråde" altså mail ind, svar, svar retur etc samlet => det er en ticket.
- Du ønsker audit track (Status, tildelt etc på en mail, eller rettere på en ticket)
Vi bruger som sagt http://www.axosoft.com/help-desk
Og den ville kunne opnå det som du beskriver. (gælder sikkert de fleste sådanne systemer)
Man deler alle sager op i projekter i mange niveauer - og fx jeres skal vel i øverste niv. deles i kunder / leverandører / partnere eller noget.
Vi bruger det primært til support@, men personligt lægger jeg alle opgaver jeg har med kunder i systemet - og herunder også de mails der er med externe partere og leverandører omkring en kundesag.
/Lasse