Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konflikt mellem Paypal og banken???

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft problemer da banken skiftede iban nr i forbindelse med en sammenlægning.

Jeg lagde den nye iban kode ind i pay pal og ups, kunne ikke overføre penge til banken mere.

Jeg kommunikerede med pay pal, som sagde flere gange at det ville blive opdateret, efter et par uger var det stadigt ikke, så kontaktede jeg igen pay pal, hvor løsningen var at jeg skulle bruge det gamle iban nr, der kører det så igen.

De bedste hilsener

Finn

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har prøvet det samme med vores bank.  og rettede henvendelse til både bank og Paypal. Efter lidt skriveri fik vi alle papirene på transaktionen fra Paypal og henvendte os så til Banken igen. Banken påstod hårnakket at det var paypals skyld. men efter en måneds tovtrækkeri med banken og adskillige opringninger fandt vi ud af at banken afviste pengene fra paypal, med begrundelse om at transaktionen virkede mystisk og upålidelig. desværre ville banken ikke rette ved det og resultatet var at vi åbnede en konto i en anden bank hvor vi kunne modtage betaling. og så derefter overføre med alm bank overførsel.  desværre er der nogle banker som generelt gør det sværer for erhvervsdrivende at bruge deres servicis. det er banker som traditionelt henvender sig til lønmodtagere og ikke til erhvervslivet.

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overført nogen penge fra Arbejdernes Landsbank og til mit Paypal selvom om pengene er trukket er de ikke dukket frem på mit paypal konto. Efter hvad du skriver må fejlen ligge hos banken. Jeg har prøvet og overfør penge fra Danske Bank uden problemer. Men første gang med Arbejdernes Landsbank og alleredde et problem. Har du eventuelt en ide om hvad jeg kan gør. Som i dit sag siger paypal det er bankens skyld og banken siger det er paypals skyld. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)