Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man finde en leverandør der sælger små partier?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer...

Dette er mit første indlæg, så beklager på forhånd.. :)

Jeg går lidt med tanken om, at starte virksomhed, men søger leverandører der sælger mindre partier af f.eks. tekstil.

Jeg leder helt vildt på Alibaba, men ved samtlige leverandører skal man minimum købe 2000 eller flere styks ad gangen...

Er der ikke nogle der kender til nogle gode leverandører hvor man kan købe mindre, da jeg gerne lige vil prøve det af og igang, inden jeg bare giver fuld gas med bestillingerne.

Derudover skal jeg lige høre, er der noget man ellers skal være opmærksom på ved køb over Alibaba f.eks?

På forhånd tak :)

Mvh. Carina

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for tekstiler du vil købe? Almindelig metervare ?

En nybegynder bør ikke importere tekstiler fra Asien, da du er ansvarlig for at varen ikke indeholder nogle skadelige stoffer, hvilket mange tekstilfarver fra Asien desværre gør. Start med at benytte dig af Europæiske distributører. 

Ved import skal du også være både moms og importør registret. 

Ravn

Fra Højbjerg
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er primært sengerande, puslehynder, ammepuder osv, og muligvis babytøj.

Har overvejet problematikken omkring skadelige stoffer, men kan det ikke også ske ved europæiske distributører?

Burde man ikke altid selv få tjekket om tingene er i orden?

//Carina

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Carina Hansen:
Burde man ikke altid selv få tjekket om tingene er i orden?

Jo det vil da være det mest sikre, men det vil der normalt ikke være økonomi til da du kun importere et lille styk antal. 

Naturligvis kan du blive snydt hos en Europæisk distributør, men changen er mindre da de er underlagt samme lovgivning, i øvrigt er det jo også langt lettere at komme efter dem rent juridisk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)