Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale en god webhost til Woocommerce-shop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Woocommerce-webshop med ca 200 produkter. Pt henviser alle produktsiderne til underleverandørenes egne shops, så jeg kan uden problemer servere cached indhold til mine besøgende (da der ikke genereres ret meget dynamisk indhold).

Nu vil jeg så til selv at sælge produkterne fra min egen shop, så der kan jeg ikke længere bare bruge cachede sider - og så falder performancen gevaldigt. Pt bruger jeg DreamHosts Dreampress-løsning.


Nogen der kan anbefale en god webhost til en Woocommerce-shop med ca 200 produkter og omkr 100-300 besøgende pr dag (30% besøgende fra USA, 12% fra UK)? Og meget gerne til en ikke-astronomisk pris.

 

På forhånd tak,

- Asbjørn

PS: Produkterne - som er filer til download - hostes i Amazon S3, så det er selve Woocommerce-performancen, der er vigtig

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

http://wpengine.com/

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for forslaget! Dem har jeg også kigget lidt på. Jeg kan se at der er en del der tilbyder managed WP-installationer, så funderede over om der var andre/bedre bud. Men de er måske de bedste, når det kommer til Woocommerce?

Fra Give
Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Fra  Homebotz Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tage et kig her:

http://cherryweb.dk/

Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for responsen og de gode råd. Nu har jeg flyttet mit site til WPEngine, og indtil videre ser det langt bedre ud. Så tak herfra!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)