Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må man udlodde i en lodtrækning?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Moodings.com Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har siddet og sparret med min kammerat, der (endelig) er ved at komme på nettet med hans tøjmærke (skulle man tro var et selvfølge i dagens Danmark).

I den forbindelse diskuterede vi, hvorvidt man må udlodde et abonnement på et herreblad, i dette tilfælde Euroman, for at få emailadresser, i stedet for at give hans tøj væk. Er der noget, man skal være opmærksom på mht. brug af Euroman navnet, billeder osv? Jeg tænker, at det svarer til at give et abonnement i gave, men der må være nogle copyrightmæssige hensyn man skal tage.

Tak for hjælpen!

Dbh Alexander

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

I må ikke bruge deres materiale eller logo uden bekræftelse fra dem. I må godt gi et gavekort eller penge til abonnement osv - men det må ikke uden aftale med Euroman kunne se ud som om, de er med i jeres projekt, uden deres fulde godkendelse - Husk de som i vil bruge e-mail adresse på skal være helt klare over hvis de dermed giver jer lov til at udsende nyhedsbreve o.a. og der skal være mulighed for at framelde i hvert nyhedsbrev

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Moodings.com Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

John, du er jo overalt herinde! Altid godt med et hurtigt svar, specielt når det giver mig ret overfor min kammerat.

Jeg siger, han skal tage fat i forlaget, det skader jo ikke at spørge – tak for hjælpen!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

:)  Der var en herinde fornyligt som fik på puklen af Bilka fordi han udlodede Bilka gavekort med Bilka logo tydeligt, og Bilka ville ikke forbindes med hans forretning og ville ha logo væk omg - Du kan sikkert søge tråden hvis du vil

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)