Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CDN (Cloudfare) - Virker det på 100% dansk side?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er blevet noget bedre da indtil videre må siges :-)

Ved dog godt at dette ikke er fra en dansk ip, men alligevel.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Ditlev:

Hvilken udbyder lægger backbone til ? Eller sagt med andre ord, hvilken ISP leverer båndbredde ?

Generelt i hele verden, er det mange udbydere (Som federation jo betyder)

Men i Danmark - så vidt jeg kan se er det Rackhosting.com ApS der ejer IPen, som er på AS31590.

Hvilket har connectivity til NGDC og Nianet

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:
Men i Danmark - så vidt jeg kan se er det Rackhosting.com ApS der ejer IPen, som er på AS31590.

Hej

Lader til alle har overset vores indlæg :-)

Nu kan vi ikke slå backend IP op idag fordi DNS er ændret igår, men umiddelbart pegede produkt-guiden.dk (dvs uden www) til

85.82.153.167

og hvis det statid er backend for websitet er det et cybercity ADSL abonnement, noget vi ligeledes skrev i vores forrige indlæg. Man kan/vil derfor formode at en del af hastighedsproblemerne med sitet ligger i den router og den båndbreddeallokering (upstream) som ligger bag forbindelsen.

Mvh WebHosting A/S

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Generelt i hele verden, er det mange udbydere (Som federation jo betyder)

Men i Danmark - så vidt jeg kan se er det Rackhosting.com ApS der ejer IPen, som er på AS31590.

Hvilket har connectivity til NGDC og Nianet.

For at dine "kunder" får optimalt udbytte ud af et CDN, så kræver det at de er tæt på, både hvad angår hop, men også latency (Det er jo af ideerne med CDN). Derfor var jeg interesseret i at vide hvilken ISP OnApp's CDN er koblet op i mod her i DK. Jeg er godt klar over at der er mange udbydere rundt i verden.
Men da trådstarter har flest kunder i DK, så er det selvfølgelig interessant hvilke muligheder der er i Danmark.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

For at dine "kunder" får optimalt udbytte ud af et CDN, så kræver det at de er tæt på, både hvad angår hop, men også latency (Det er jo af ideerne med CDN). Derfor var jeg interesseret i at vide hvilken ISP OnApp's CDN er koblet op i mod her i DK. Jeg er godt klar over at der er mange udbydere rundt i verden.
Men da trådstarter har flest kunder i DK, så er det selvfølgelig interessant hvilke muligheder der er i Danmark.

Kommer selvfølgelig an på mange andre faktorer, end bare hops og latency - kommer helt an på hvad type CDN man leder efter.

Men her er det meget optimalt med god reponse tid på CDN - men nytter ikke noget at have hurtige forbindelser til serveren hvis serveren er langsom. Samtidig kan CDN også bruges til at offload origin servers. Så giver dig delvist ret. Der findes rigtig mange eksempler på firmaer (store som små), der tager brug af CDN fordi det er mere cost effective end at skalere sin egen infrastruktur i form af ekstra servere, og ekstra båndbredde.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

@WebHosting Support:
Jeg læste skam jeres svar :D og giver jer helt ret. Det overståede var omkring OnApp CDN location i Danmark

Men regner med trådstarter kan svare på om den er hosted på en ADSL forbindelse eller ej, fordi det vil som i siger, kunne være en stor grund til problemet Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror folk snakker lidt på kryds og tværs i dette indlæg :)

Ganske rigtigt så ligger vores server pt. på en Telenor forbindelse (ADSL) og det er bestemt heller ikke optimalt.
Dog har vi ikke andre muligheder lige pt.

Vedr. CDN har vi valgt at gå med Cloudfare løsningen og må sige at det har givet et spark i den rigtige retning.
Også fra kunder i DK, så det er jo dejligt.

Tak til alle for at deltage i tråden.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)