Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 52
Fra  xsPrint Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Står og skal til at starte en ny webshop.

Budgettet er lidt sparsomt her i starten.

Hvad vil i anbefale af system? Har arbejdet med joomla og virtuemart.

Er der andre forslag? (som evt er bedre at ændre design i?)

Synes det er svært at finde et godt(og gratis/billig) responsive design til joomla/virtuemart... Nogle forslag til dét, hvis jeg skal lave den i joomla?

 

Har mine sider hosted ved one.com.

Er det optimalt til en webshop som gerne skulle blive til lidt seriøst?

Eller skal man vælge at ofre nogle penge, og så betale sig fra det, og evt. få en hosted løsning (på abonnement)

 

Pyh...

Mange spørgsmål.

Håber det giver mening, og at der er nogle som har lidt svar på bare lidt af det :)

Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I VækstFokus anbefaler vi at "gøre det rigtigt" fra starten. Den tid du skal bruge er den samme - men resultatet bliver mere professionelt - og det er det du bliver målt på. Samtidig er det helt afgørende, at du bliver fundet.

En af vores samarbejdspartnere i VækstFokus er Onmondo, hvor du kan du få sparring til både kommunikation, CEO og grafik.

Prøv evt løsning deres CMS-løsning helt gratis.

Kim Stig

VækstFokus.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Det fuldt forståeligt at budgetet er stramt, men et godt,gratis template til så proffesionelt brug er som at skyde sig selv i foden

Du kan finde rigtig gode design til Jooma webshop udvidelser fra $25.

Det er en priotering hvor der skal invisteres, når det er en webshop er et ikke et sted jeg ville tænke så meget andet end på kvallitet.

Ved at være hostes hvor du er for du igen hvad du betaler for. Du kan finde andre rigtig gode host der klarer udfordringen rigtig godt med Joomla.

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvorfor er det at man høre dette om og om igen. Lidt lige som når folk kommer for at købe en bil. De vil have en rigtig flot nyer bil med stor motor men den skal os køre langt på literen og så skal den have kørt få kilometer og forresten så må den ikke koster mere end 5000 kr?! He he

Tænker at det er samme tankegang der ligger bag når folk vil have bygget en webshop. Og som jeg har sagt før så er det kun ris til egen røv at gå i gang med sådan et projekt og tro at man kan gøre det for en 50'er.

Bare en tanke..

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Blackhost.dk og kan varmt anbefale dette. De har nogle gode priser til hosting. De tilbyder desuden noget som hedder softaculous, hvor du kan afprøve forskellige webshopsystemer, så som Joomla, Magento, PrestaShop  og meget mere. Du kan endda bruge programmet offline.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

LosAltos:

Hvorfor er det at man høre dette om og om igen. Lidt lige som når folk kommer for at købe en bil. De vil have en rigtig flot nyer bil med stor motor men den skal os køre langt på literen og så skal den have kørt få kilometer og forresten så må den ikke koster mere end 5000 kr?! He he

Tænker at det er samme tankegang der ligger bag når folk vil have bygget en webshop. Og som jeg har sagt før så er det kun ris til egen røv at gå i gang med sådan et projekt og tro at man kan gøre det for en 50'er.

Bare en tanke..

Tror ikke der er noget at gøre ved det :)
Men 5 stjerner for at åbne munden skal du da have 

Fra Bogense
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)