Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig at købe byggematerialer i Polen eller Tyskland

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra ishøj
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Revisionsfirmaet niels ole ellegaard Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med jer,

 

vi skal igang med en tilbygning på knap 80 m2 - er der nogen som kan anbefale et par steder, hvor man kan købe byggematerialer til konkurrencedygtige priser? tænkte måske polen eller tyskland - nogen som har gode/dårlige erfaringer de vil dele ud af?

 

på forhånd tusind tak og god sommer.

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er billigt begge steder. Specielt polen. Men transport løber altså hurtigt op. Så regn lidt på det inden du henter, og prøv at hente alt på EN gang.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Förde Park ca 30 km fra grænsen

http://www.foerdepark.de/

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke kigget på deres priser, men generelt for du danske priser når du køber tæt på den danske grænse ;-)

Hvis du allerede kan se deres priser på nettet, så kan du jo også nemt regne ud om det kan betale sig eller ej.Bare hver opmærksom på at jo længere syd eller øst på du kører. Jo billigere bliver det.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Bygger ikke selv men min svoger sparede 50.000 på et nyt tag.

Skal ikke kunne sige om det er bedre andre steder for aner det faktisk ikke Smile

Fra ishøj
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Revisionsfirmaet niels ole ellegaard Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tak  for jeres svar Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ihvertfald spare mange penge på maling og mange typer byggematerialer i Tyskland. Otto Duborg har et dansk byggecenter nede over grænsen, men det er nok bedre, som flere er inde på, at du kører længere ned i Tyskland til f.eks Max Bahr, Bauhaus eller et af de mange andre byggemarkeder...

Tjek evt deres hjemmesider, så får du hurtigt en ide om prisen vs prisen i DK...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra ishøj
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Revisionsfirmaet niels ole ellegaard Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret fashion seller... Men jeg leder mere efter så noget som have fliser ??? og have hegn osv 

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en prisportal for byggematerialer, www.nooda.dk

Her finder du en del byggematerialer, men ofte svært at sammenligne dem direkte. Derfor har vi lavet en "indhent tilbud" platform, hvor du kan indhente tilbud fra vores tilknyttede byggemarkeder. Du kan se mere her: Tilbudsliste - Du kan vælge produkter rundt på siden og lægge dem i listen, eller du kan selv udfylde varerlinierne.

Ved ikke om det er noget du kan bruge, men hvis du ved præcis en del af de materialer du skal bruge, kan du jo nemt udfylde den, og så modtage 3 gode tilbud :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

YILMAX:

tak for svaret fashion seller... Men jeg leder mere efter så noget som have fliser ??? og have hegn osv 

Jeg skal ik lige kunne sige, hvor meget billigere det er... Jeg ved bare, at min onkel sparede over 60% på maling mm, da jeg anbefalede ham at besøge et bygge marked hernede. Så mon ik, der også kan spares en del på de varer, som du søger? Alternativt kunne du besøge byggemarkedernes hjemmesider, så får du en ide om prisniveauet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)