Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Detailhandelen , er det overhovedet muligt at indgå en større samarbejdsaftale???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener selv at have en kanon idé, og har allerede lavet et godt stykke forarbejde mht markedet, og om det produkt jeg har i ærmet, er noget kunderne og nogle butikschefer ville have . Og det viste sig til at folk faktisk var interesserede i et sådan produkt.
Uden at skulle sige for meget om produktet, handler det om et loyalitetsprodukt .
Således, at den eventuelle detailhandel, ville sikre sig at deres kunder, for det meste vil handle ind i ders kæde, samt at forbrugerne får noget fornuftigt ud af det.
Jeg har gjort et stort forarbejde, og har en forretningsplan klar, men er bange for at tage det sidste skridt og ringe ind til de forskellige kæder, for at forhøre mig om de eventuelt ville være med på den . Nogen der ved, om man har en jordisk chance , for at kunne implantere sin idé, når man er en lille fisk, og blot har en god idé og lavet et stort stykke forarbejde ?

På forhånd tak for jeres hjælp !

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis produktet er godt og det giver kæderne noget værdi, så ser jeg ingen grund til at de ikke vil høre mere. Dermed ikke sagt, at de vil købe, for de fleste kæder i dag er meget koncept styrede og det kan tage lang tid at overbevise indkøberen om det fornuftige i at købe produktet. De er resultatorienterede så nye tiltag skal kunne udmønte sig i resultater, og gerne på kort sigt.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal gøre dig klart, at der allerede har været mange loyalitets tiltag i detailbranchen, og at der til stadighed forsøges udviklet nye internt i de forskellige kæders egne markedsføringsafdelinger. Det er således ikke ideer man mangler.

Så hvis din idé er en variant af noget der er set før, så tror jeg roligt at du kan spare dig ulejligheden.

Hvis det er noget helt nyt og uprøvet, så skal du kunne dokumentere at have opnået resultater på andre områder, eller at du har en længerevarende uddannelse som har gjort dig i stand til at konkludere på forskellige forbrugerundersøgelser omkring forbrugeradfærd.

Med andre ord kommer man ikke bare ind fra gaden som nybegynder med en idé, det kræver lidt kendskab til hvordan man arbejder med markedsføring i detailbranchen.

Men der sker ikke noget ved at prøve, du skal bare ikke gøre som du har gjort her på Amino med dit indlæg. Der er ingen der gider at spilde tid med at gætte din idé, og jeg gør det kun fordi vi på Amino hjælper hinanden. Det skal du ikke forvente at andre vil. Så vær konkret :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)