Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitets SEO/Hjemmeside tekster til skarpe priser og hurtig levering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg er endnu engang klar med et godt tilbud på SEO/Hjemmeside tekster til skarpe priser.

Fokus er på at levere kvalitets SEO tekster inden for rimelige leveringstider. Jeg har efterhånden skrevet rigtig mange tekster og har fået en del erfaring. De fleste emner kan klares, så hold dig endeligt ikke tilbage. 

Send mig en PB her på Amino med en nærmere beskrivelse af din opgave, så laver jeg et skarpt tilbud til dig.

Hvis du vil læse et par referencer, så har jeg udvalgt nogle herunder:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Peter Hauvre (Amino Crew):

Kan klart anbefale Søren.

Han er rigtig dygtig og levere teksterne indenfor et par dage.

Anbefaler ham til folk, der mangler tekster til deres side. 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Connie (Famorsoutlet.dk):

Jeg kan varmt anbefale Søren til at skrive jeres tekster, han er god, han er hurtig og lever fuldt ud op til sine forventninger. Han har nu skrevet 22 tekster til mig til min webshop og alle er gode og velskrevne. Kan varmt anbefale ham til andre der får brug for tekster.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Anders (Talentfuldfreelancer.dk):

Jeg kan varmt anbefale Søren. Super skarpe tekster og helt vild hurtig levering..havde mine tekster få timer efter min ordre var sendt afsted, tak!

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Martin (Wallartshop.dk):

Søren kan varmt anbefales, har netop modtaget mine tekster.

De er virkelig godt skrevet, og han har sat sig ind i emnet.

Mvh. Martin der er meget tilfreds. Keep up the good work :)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har plads til massere af nye opgaver, så skriv endelig - så får du en skarp pris på din opgave!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke muligt, at få en indikation af dine priser?

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

18 - 20 øre pr. ord vil prisen cirka ligge på i de fleste tilfælde. 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Specielt tilbud - Gælder kun i aften!

Få skrevet kvalitets SEO/Hjemmeside tekster til kun 0,18 øre pr. ord. (Prisen kan stige en smule - dette afhænger af hvor meget research der kræves) 

Send mig en PM her på Amino, så laver jeg et skarpt tilbud til dig.

Hurtig levering!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)