Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valutaomregner brugerundersøgelse

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne Graversen:

Grafer og ekstra er fint, det skal bare være bagvedliggende (fx ved en lille knap, som får det frem). En lille smart detalje, kunne være til dem der rejser til USA. Alle priser i butikkerne, er opgivet uden sales tax (altså moms). Dette gøres, fordi momsen varierer fra stat til stat. Kunne du nu, fx via GPS, lave en funktion som tilføjede den korrekte moms, ville en som mig, helt sikkert have den med på næste rejse ;)

Rigtig god idé, det er bestemt noget jeg vil undersøge nærmere!

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Sjovt at dette emne er her nu. Jeg stod i sidste uge i Trinidad og skulle omregne valuta, og jeg syntes også at det var røv irriterende at den ikke selv finder ud af hvor man er via GPS. Jeg bruger "Valutakurser" APP til Iphone.

Desuden, mangler jeg en søge funktion på lande, i stedet for at man skal scrolle x-antal lande igennem for at finde det rigtige, så ville det være lækkert at man kunne søge på "Trinidad" og TTD ville komme frem. Husk, at man ikke altid er klar over hvad valutaen hedder i det enkelte land.

En anden ting jeg mangler på min nuværende APP er at jeg kan se hvornår kurserne sidst er blevet opdateret. Når man er ude at rejse så kan der være gode grunde til ikke at have Roaming slået til, derfor ville det være rart med en indikator på hvor gamle de valgte kurser faktisk er.

/Mobo

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt lækkert design, som du jo altid levere! 

Jeg har ikke det store forslag til funktioner, da jeg også er stor tilhænger af helt simple apps! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobo:

Hejsa,

Sjovt at dette emne er her nu. Jeg stod i sidste uge i Trinidad og skulle omregne valuta, og jeg syntes også at det var røv irriterende at den ikke selv finder ud af hvor man er via GPS. Jeg bruger "Valutakurser" APP til Iphone.

Desuden, mangler jeg en søge funktion på lande, i stedet for at man skal scrolle x-antal lande igennem for at finde det rigtige, så ville det være lækkert at man kunne søge på "Trinidad" og TTD ville komme frem. Husk, at man ikke altid er klar over hvad valutaen hedder i det enkelte land.

En anden ting jeg mangler på min nuværende APP er at jeg kan se hvornår kurserne sidst er blevet opdateret. Når man er ude at rejse så kan der være gode grunde til ikke at have Roaming slået til, derfor ville det være rart med en indikator på hvor gamle de valgte kurser faktisk er.

/Mobo

Funktionen med at man kan søge på LANDET er bestemt også noget der skal være muligt i denne app, netop fordi at jeg også selv er så irriteret over enten at skulle ind og google hvad valutaen hedder i det pågældende land eller at jeg som du siger skal scrolle igennem alle valutaer.

Godt input med at vise opdateringsdato, jeg ved ikke om det kommer med i denne version. Men det er bestemt noget jeg også syntes er vigtigt!

Tak for din tid :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Rohde Nielsen:

Rigtigt lækkert design, som du jo altid levere! 

Jeg har ikke det store forslag til funktioner, da jeg også er stor tilhænger af helt simple apps! 

Hej Simon!

Tak skal du have, den grønne farve er dog blevet en smule forvrænget - den er mere frisk og knap så "brunlig" i den rigtige version :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne Graversen:
En lille smart detalje, kunne være til dem der rejser til USA. Alle priser i butikkerne, er opgivet uden sales tax (altså moms).

Det er ikke alle butikker der viser priser ex. moms. Eks. dagligvarebutikker viser typisk priser inkl. tax. Sales tax varierer ikke kun fra stat til stat, men også fra område til område. Selv her i Bay Area er der forskel på sales tax. Og på nogle ting er der slet ikke sales tax på, bare for at gøre det endnu mere forvirrende Smile

Mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Arne Graversen:
En lille smart detalje, kunne være til dem der rejser til USA. Alle priser i butikkerne, er opgivet uden sales tax (altså moms).

Det er ikke alle butikker der viser priser ex. moms. Eks. dagligvarebutikker viser typisk priser inkl. tax. Sales tax varierer ikke kun fra stat til stat, men også fra område til område. Selv her i Bay Area er der forskel på sales tax. Og på nogle ting er der slet ikke sales tax på, bare for at gøre det endnu mere forvirrende Smile

Mvh Carsten

Det lyder ret omfattende... Men jeg vil undersøge mulighederne nærmere.

Planen er at lave denne light version som bare har det nødvendige - som så er gratis. Og så en premium/business version som stadig er enkel at bruge men som har lidt mere avancerede features.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken farveversion syntes du bedst om?

- Grøn er jo den normale farve, men derfor også det lidt "kedelige" valg, så jeg har fundet frem til en frisk blå farve som også fungerer godt sammen med hvide bogstaver.

Men hvad syntes DU? Grøn eller blå?

(Igen er den grønne farve blevet forvrænget, så bedøm ikke ud fra netop denne farve, men bare grøn)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)