Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjekliste til lancering af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alle

Så skal jeg åbne min første webshop og er selvfølgelig nervøs for, om alt nu er klar til start.

Er der nogen af jer, som har en god tjekliste inden det hele skydes afsted? Og hvad gjorde I fejl i starten, da I lancerede jeres shop? Hvis jeg kan tage nogle dumme begynderfejl i opløbet, vil jeg hellere det:)

Og lige et andet spørgsmål: Min shop er lavet i Shopify - så når kunden køber et produkt, får kunden selvfølgelig en bekræftigelsesmail (faktura) på det. Jeg har dog ledt efter et program, som kan lave følgesedler, som jeg kan sende ud med produktet. Det virker ikke til at Dinero kan klare denne opgave?

Tak! og god søndag til alle

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Regitze Rahbek:

Hey Alle

Så skal jeg åbne min første webshop og er selvfølgelig nervøs for, om alt nu er klar til start.

Er der nogen af jer, som har en god tjekliste inden det hele skydes afsted? Og hvad gjorde I fejl i starten, da I lancerede jeres shop? Hvis jeg kan tage nogle dumme begynderfejl i opløbet, vil jeg hellere det:)

Og lige et andet spørgsmål: Min shop er lavet i Shopify - så når kunden køber et produkt, får kunden selvfølgelig en bekræftigelsesmail (faktura) på det. Jeg har dog ledt efter et program, som kan lave følgesedler, som jeg kan sende ud med produktet. Det virker ikke til at Dinero kan klare denne opgave?

Tak! og god søndag til alle

Hej Mette.

Ved ikke meget om webshops - men Dinero har ikke mulighed for følgesedler :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Mette Regitze Rahbek:
Er der nogen af jer, som har en god tjekliste inden det hele skydes afsted?

Brian Brandt har lavet en meget udførlig HowTo her: http://clickstarter.dk/ehandel/ 

Held og lykke med projektet
/Brian 

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Shopify har en gratis app der hedder Order Printer. Her kan du printe følgesedler. Her er et link til app'en: https://apps.shopify.com/order-printer 

Har selv en shopify-shop med Dinero som økonomisystem.

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Tusind tak.. den vil jeg lige kigge på. Har nemlig virkelig manglet sådan en! ;) Igen, tusind tak!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)