Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter søger hjælp med udvikling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

søger hjælp til at komme videre med en ide.

har en ide omkring et nyt koncept indenfor E-handel med madvarer. Skal have lavet en app, et søgeprogram og en hjemmeside, men mangler evnerne til at lave det selv. Nogen gode råd til hvordan man kommer videre herfra? Evt nogen der ved hvad det koster at lave disse ting. Eller kan hjælpe mig i kontakt med nogen?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfra hvad du siger tror jeg ikke nogle kan hjælpe dig, det jeg ville gøre hvis jeg var dig var et skrive alt ned og planlægge det hele, ud fra det når du har sender du det bare i udbud, for dem der skal løfte opgaven skal kende til alt + tankeren bag det ellers er det umuligt at give et pris på en opgave.

Det at skrive alle sine idéer ned er også en god ting overfor dig selv så du kan nå at reflektere over for det du sider og tænker, selv bruger jeg utallige af programmer lige fra mindmapping software til notebook, todo lister m.m. og ja endag også papir hvor jeg tænker og tegner på, når jeg så skal smide en opgave i udbud så lister jeg det hele i et word doc som jeg mener de bør vide og undlader slf det "hemlige idée koncept" så det bliver svært at hugge idéen uden alt mit forarbejde.

måske du kan gøre det samme?

Hvis du søger software til hjælp kan jeg fortælle hvad jeg bruger på OSX.

Notebook: Microsoft OneNote ( Gratis )
Mindmapping: Xmind ( Gratis )
Todo liste: Things ( 299 kr ) eller du kan vælge Business Tasks ( Gratis ) dog ikke så godt som Things.

Håber det gir dig lidt mere indsigt.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :-) er nervøs omkring det at "hugge" ideen. Misforstå mig ikke at jeg tror alle gør det, men kender en det er sket for. Derfor var jeg måske lidt sparsom med oplysninger. Du skriver at du undlader at skrive det hemmelige ide koncept, kan du give et eksempel? Det ville hjælpe meget :-) 

har lavet mindmaps og ved 100 procent hvor jeg vil hen af.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)