Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med kritik på webshop

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!
Håber i har haft en god lørdag - her har den stået på arbejde hele dagen, som vi kan lide!

Vi føler lidt, at vi har brug for andre øjne udefra, til at bedømme vores side, og hvad vi kan gøre bedre, for at øge konverteringen på siden.
Siden sælger herre- og dameure til gode priser, og ønsker at brugeroplevelsen er suveræn.


Kendte problemer:
Produktbilleder dårlige til at skifte - blandes når man skifter
Specialpris vises ikke på produktsiden (Underlig fejl)

Skyd med al jeres konstruktive kritik på www.eyki.dk - jo mere jo bedre!

Tak på forhånd!

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Syntes du skal starte med at få rettet følgende: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http://eyki.dk/ 
Derudover så betal dig fra nogle bind tests. Der er med garanti mange holdninger til, hvad der kan ændres og laves om. De rette at spørge om dette er vel dine kunder :)

Der er mange ting som skal rettes, bla. dine billeder på forsiden leder til kategorier. Når jeg klikker på et ur, så forventer jeg som kunde, at komme ind på uret jeg klikker på. Dine betalingsmuligheder fremgår meget uklart, man kommer næsten aldrig ned i bunden af siden.

Men igen, det er smagssag og derfor er splittest og kundernes tilbagemeldinger langt mere værd.

Jeg har for andre lavet en video anmeldelse af en købsoplevelse, hvor jeg snakker mit køb igennem imens jeg klikker rundt. Eksempelvis, kan du bede mig om at købe et specielt ur, eller en anden vare og så skal jeg købe den. I den process vil i se at tingene ikke altid går lige let.

En sidste ting, få gjort jeres side responsive, det hæver konverteringen MEGET og giver god SEO værdi i længden.

Smid mig en mail, hvis jeg skal lave et video review. I vælger varen jeg skal købe og prisen for sådan et er min timeløn på 350,- plus varens pris. (Køber den jo rigtigt). Fang mig på runesvenninggaard@hotmail.com eller info@lethers.dk

DBH

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Tusind tak for tilbagemeldingen og din tid til at uddybe!
Angående speed - kan godt se den hænger lidt, og at der er flere ting der kan rettes - må have en koder på siden!

Vi har også snakket omkring billederne på forsiden som leder til kategorien.. Det kan sagtens irritere en kunde (forestiller jeg mig) at man ikke rammer det ur man rent faktisk trykker på - det kigger jeg på med det samme.

Hvordan og hvorledes med responsive - hvor meget skal der til, for at få det ændret, hvis du har en idé?

Angående video - det skal jeg lige tænke over.. idéen er god nok :)

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmærket side. 

Men rigtig grimme ure, men det er vel smag og behag :) :P

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man må sige at det er smag og behag.
Vi arbejder også på at få nye modeller hjem hele tiden, men overrasker mig hvis ikke du kan lide nogle af dem - men fred være med det :)

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Det glæder mig, at du kan bruge min konstruktive kritik til noget. Nu er jeg ikke programmør, men min egen shop blev købt responsive og herefter tilrettet efter mine ønsker. Købte også mit seneste domæne www.lethers.dk , som er responsive. Det er ikke færdigt, men syntes du skal kigge på det fra en PC/MAC herefter en Mobil. Så kan du ligesom fornemme brugervenligheden. At man skal zoome og gøre ved er rigtig træls i en travl hverdag og man BARE vil have et nyt ur.

Du må tænke alt det du vil ;) 

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig!

Det er jo ikke nogle "grimme" modeller hvis du salger af dem, vel? ;)

Men fin hjemmeside, savner dog lidt mere enkelhed. Men det er igen igen smag og behag :)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, 

Jeg synes i er kommet godt fra det, og umiddelbart ser shoppen fin ud. 

Hermed et par strøtanker i vilkårlig rækkefølge jeg stødte på da jeg kiggede rundt 

1. Links i bunden er meget svære at læse på en dårlig skærm, eller hvis man har dårligt syn. Gør farven mørkere. 

2. Da et ur typisk holder i mange år, og derfor også har en lang garanti så læser jeg gerne om os siden for at danne mig et indtryk af hvem jeg handler hos. Jeres om os side er meget anonym, den fortæller noget om hvor urerne er produceret men intet om hvem i er

3. Prisen på oversigtsiderne er meget lille og igen en lys grå farve, den bør være mere fremtrædende. Det samme gør sig gældende når der er en tilbudspris, gør det mere synligt. Evt med et lille badge på selve produktbilledet der fortæller at man gør et godt køb her. Ligesom et badge der fortæller hvilke modeller der er nyheder. Der er altid nogle købere der vil gå efter det nyeste. 

4. På produktsiden synes jeg du skal samle henholdsvis Facebook og Google plus, det ser ikek pænt ud det står 2 forskellige steder. 

5. Jeg vil se større billeder, jeg vil gerne kunne zoome helt ind og se kvaliteten af remmen, urskriven etc. 

6. Jeg er som sådan ligeglad med om varen er på lager, jeg vil vide hvornår jeg modtager den, hvilket i undviger både i toppen og på produktsiden. Skriv istedet 1-3 dages leveringstid eller hvad der nu er sandheden. 

7. Få omdøbt ordet Rabatkoder til gavekort eller promotion istedet, så frister du ikke nogle folk for at fiske efter en rabatkode. 

8. Sender i hvilke til alle de lande i lister i checkout? Jeg har ihvertfald aldrig hørt om: Franske Besiddelser i Det sydlige indiske ocean,og jeg tror heller ikke PostDanmark sender hertil ;) Få indsnævret listen til de lande i leverer i.  

9. Flyt Postnummer op ved siden af by, det er normalen at man skriver postnummer først i DK så det vil jeg også forvente man gør i jeres checkout. 

10. Igen her i checkout, sørg for at skabe noget tryghed, sæt et billede på af jer, brug trustpilot eller andre tryghedsfaktorer der gør i får handlen lukket. Vis også gerne leveringstiden her i checkout igen. 

11. Hvis nyhedsbrev er noget i har tænkt jer at bruge, så skal det være langt mere synligt end den lille boks på forsiden, jeg måtte aktivt lede efter det for at se om i havde det. 

Håber overstående feedback kan bruges. 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg takker og bukker mange gange for din tid og dine punkter - meget brugbare allesammen!
Det er helt klart noget vi får kigget på, så vi kan få shoppen endnu bedre!

God aften :)

Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Fin lille side, og nem at overskue. Mht. priserne så er det jo blikfang, men søger man på dine produkter ved andre hjemmesider, så er det ikke nogle special pris

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)