Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Makeup webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi søde aminoer


Jeg har en plan om at starte en webshop med makeup mærker, som ikke bliver solgt i Danmark eller Europa.
Jeg er kosmetolog og makeupartist, så jeg har styr på hvilke mærker markedet mangler.

Jeg vil høre jer om følgende:

-Hvordan ved jeg om det kan betale sig prismessigt at købe varerene fra USA og sælge dem her? Skal jeg kontakte de forskellige mærker og spørger om deres indkøbspris?

-Er der bestemte regler med hensyn til indholdet i makeuppen? Og hvor kan jeg læse om det?

-Er der noget jeg skal være opmærksom på ang import fra USA? Udover told

-Er der noget jeg skal være opmærksom på ang webshoppen?


håber på at nogle af jer kan hjælpe mig.

Hilsen
Suror

Fra Københavvn
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 43
Fra  SHOPUSA.com Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Suror,

Du kan beregne din samlede fragt, told og moms udgifter på www.shopusa.dk i beregneren på forsiden. Hvis du skal købe større mængder hjem ad gangen kan ShopUSA beregne en samlet fragtpris inkl. told (og moms, men momsen får du retur via din virksomheds momsregnskab). 

Du skal være opmærksom på de danske retur regler når du handler fra en dansk webshop, der er netop kommet nye regler som du kan læse mere om på e-maerket.dk eller fdih.dk. ShopUSA kan dog også hjælpe med at returnere til USA. 

Lager kan være dyrt i Danmark og med ShopUSA har du mulighed for at reducere din lagertid. Du kan samle alle dine indkøb hos ShopUSA i USA på deres lager og selv styre hvornår dine varer skal sendes hjem med hhv. fly eller skib. Dette er muligt idet du med ShopUSA altid modtager billeder på alle varer der leveres til ShopUSA (dvs. din ShopUSA postadresse), hvert billede har et lagernr. og dermed kan du nemt styre din lagerbeholdning i USA hos ShopUSA. Det eneste der kræves fra din side er at du opretter en profil hos ShopUSA og dermed får du din egen personlige postadresse i USA hos ShopUSA. Så istedet for at sende direkte hjem til et lager i Danmark, hvor du betaler palleplads kan du opbevare varerne hos ShopUSA og dermed reducere dine lageromkostninger i Danmark. 

Fragten, tolden og momen til Danmark håndterer ShopUSA får dig og sender dig en samlet regning så du ikke selv skal bøvle med det. 

Håber dette gav lidt input til hvordan du kan komme videre. Du må selvfølgelig gerne kontakte mig direkte på mbs@shopusa.com eller ringe på 70345036. 

Mange venlige hilsner 

Michael, www.ShopUSA.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)