Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagereffektivitet? :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med min opstartede virksomhed, har jeg et forholdsvist stort tøjlager som jeg skal have styr på. I den forbindelse skal jeg bruge et effektivt lager system, så jeg vil lige høre om der i har kendskab til nogle online systemer eller hvilke metoder i anvender i daglig brug?

På forhånd tak.

Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har vores lagerløsning som kan hjælpe dig.

Hvis du er interesseret kan jeg komme forbid og vi kan tage en snak om mulighederne. Det skal ikke koste andet end en kop kaffe :)

Mvh

Martin Sørensen

Martin@datcol.com
http://www.datcol.dk/

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke hvor stor dit tøj lager er, men i opstarten spar dine penge på vilde lager systemer, selv har vi udviklet et simple + effektivt lager håndterings system i vores webshop.

Hvis vi har en 3 reol'er på samme gang vil jeg eks. kalde dem på følgemåde.

Reol 1 = AA

Reol 2 = AB

Reol 3 = AC

Hvis vi så siger at der er 4 hylder vandret og 4 lodret giver det 16 hylder i alt på 1 reol, det vil jeg navngive dem på følge måde

Reol 1: AA

Række 1
Hylde 1 = AA1-1
Hylde 2 = AA1-2
Hylde 3 = AA1-3
Hylde 4 = AA1-4 

Række 2
Hylde 1 = AA2-1
Hylde 2 = AA2-2
Hylde 3 = AA2-3
Hylde 4 = AA2-4 

Række 3
Hylde 1 = AA3-1
Hylde 2 = AA3-2
Hylde 3 = AA3-3
Hylde 4 = AA3-4 

Række 4
Hylde 1 = AA4-1
Hylde 2 = AA4-2
Hylde 3 = AA4-3
Hylde 4 = AA4-4  

På den måde vil du hurtig kunne skabe dig et billiget, nemt og smart lager system i din webshop's lokations rubrik, hvis en kunde bestiller eks. en t-shirt der ligger følge loklation AC3-4 ved du at du skal finde reol AC række 3 og hylde 4, det er et meget simplet lager metode som kan spare dig for rigtig mange penge i software og rådgivning, har du sprøgsmål til effektiv lager styring så send gerne en PM til mig, jeg hjlper ganske kvit og frit med at hjælpe dig igang, for lager er noget der virklig kan dræbe din opstart, så det hammer vigtig at alt køre smooth fra dag 1 :)

håber min info kan hjælpe dig

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Paris Nakita Kejser:

Nu ved jeg ikke hvor stor dit tøj lager er, men i opstarten spar dine penge på vilde lager systemer, selv har vi udviklet et simple + effektivt lager håndterings system i vores webshop.

Hvis vi har en 3 reol'er på samme gang vil jeg eks. kalde dem på følgemåde.

Reol 1 = AA

Reol 2 = AB

Reol 3 = AC

Det må jeg tage hatten af for, for det er smart og samtidig meget simpelt. Du lever op til Don't work harder work intelligent

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)