Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling på Faktura - Dansk alternativ til KLARNA?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Ja, som overskriften antyder, er jeg på udkig efter hvem der tilbyder Fakturabetaling på det Danske marked ? Problemstillingen er at KLARNA har en standard beløbsgrænse på 2.000,- i Danmark. Jeg er ved at starte en ny hjemmeside hvor gns. ordren er på 5.000,- og kan komme op på 15.000,- .. På deres hjemmemarked i Sverige har Klarna en langt højere grænse på kreditten, hvilket jeg vil formode skyldes at de hører til i Sverige.

Er der nogen firmaer herhjemme som tilbyder fakturabetaling til danskere, i disse beløbsområder ?

Udover KLARNA så kender jeg umiddelbart kun til PayEx.

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jag tror Viabill kan hjälpa dig med det.... www.viabill.com

Ha en fortsatt bra dag

Stefan Kalmar

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,

Tak for svaret :)

Men deres Trustpilot score skræmmer mig lidt. Ikke så smart at reklamere med en 6.9 trustpilot score på forsiden af sin hjemmeside ;)

Har du personlige erfaringer med dem ?

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har fundet noget der hedder PayByBill .. Nogen der har erfaring med dem ?

ViaBill virker FOR billigt til mit behov. At jeg ikke har nogen mulighed for at ringe til dem, skræmmer mig væk.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Du kan jo evt. prøve at se på deres shop liste: http://www.viabill.com/shops.aspx 

Du vil have noget som Klarna men vil ikke betale for det, og et alterntiv til det syndes du virker som billiget? så er det vel Klarna du er ude efter? :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Paris. Dog er det ikke som sådan en billigere pris (men det ville da ikke være dårligt) jeg er ude efter. Det er mest et højere loft til danske kunder, da Klarna som udgangspunkt ikke kreditgodkender til mere end 2.000,- medmindre kunden beder om et udvidet kredittjek hos dem eller lign.

Har snakket med PayEx og de tilbyder åbenbart slet ikke fakturabetaling på den måde - kun fakturabelåning / factoring.

Er der ikke nogen der kender andre udbydere ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Den store forskel mellem Sverige og Danmark er kreditvurderingen, hvor svenskerne har tilgang til mere data end danskerne som jo kun har RKI + et par andre små spiller på markedet.

Hvis du vil igang med faktura i Danmark med beløb op til 15.000,- så bliver det svært med mindre du vil stå på mål for tab på kreditorer.

Og en helt anden sag er hele det setup der skal til hvis finansieringsselskaberne bag skal kunne kreditvurderer dine kunder. Det er ikke sådan bare lige...
Der er en meget stor del jura inde over. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)