Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

børnepasning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Frisk seriøst knægt på de snart 21år, er ved at uddanne mig til pædagog, men ville lige høre om man ikke bare kunne lave en hjemmeside, hvor man tilbød folk i lokalområdet, pasning af deres børn, ved siden af min uddannelse, jeg er jo ikke dagplejer, bare som fritidsjob, altså en hjemmeside lad mig høre

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle kunne. Det ville nok være en god ide at sætte sig ind i reglerne for at få en børneattest (tror jeg det hedder - altså at man ikke er pædofil - ikke at jeg mistænker dig for det) og lign. ting, så forældrene er trygge ved at lade deres børn blive passet af dig.

Lærer de jer det på uddannelsen?

Ellers er det jo bare at komme i gang. Du vil skulle bruge et domæne og et webhotel. Jeg foreslår så at du bruger WordPress, som er en platform hvor du kan skrive ting ind uden at vide hvordan man programmerer.

Jeg anbefaler WordPress fordi det er nemt at gå til, og fordi der er så mange brugere af det, så hvis du mangler hjælp med noget er der 99 % chance for at det allerede er besvaret, og kan findes med en Google søgning. Samtidig er der et kæmpe community der både kan hjælpe, udvikle, og meget andet.

At sætte en hjemmeside op kan være udfordrende hvis man ikke har prøvet det før - og der er folk der synes det er kedeligt.

Men vil du have en billig hjemmeside op kan du nok godt selv få et hæderligt resultat hvis du lægger timerne i det. Alternativt, hvis det med hjemmesiden bare er noget der skal overstås - så du kan lave det du virkelig brænder for - at passe børn - så ville jeg nok finde en person eller virksomhed der kan hjælpe dig.

Har du nogle specifikke spørgsmål?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)