Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte regnskab fra Economic til Dinero, hvem kan hjælpe?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
jeg skal bruge en som kan flytte et regnskab, samt regnskab fra tidligere år fra e-conomic til Dinero
MVH

Peter

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter. Det vil jeg da tro, jeg kan, men jeg ved ikke liiii hvor lang tid, det vil tage. Har du leverandørliste og kundeliste eller er det kun kontoplan og posteringer? Mvh Jørgen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg har talt med Amino, som står for supporten. Det ser lovende ud, så du skal bare kontakte mig, så finder vi ud af det.

Mvh

Jørgen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du er webshop ejer holde mig til E-conomic nu hvor der i Dinero ikke er API adgang og nok heller ikke får denne mulighed efter hvad Martin Thorborg har udtalt.

Hvis du er alm. type der sælger produkter uden du nogen sinde skal have behov for at tilgå dit regnskab externt så flytter du det naturligvis bare men bare husk at opveje følgne.

E-conomic: 159 kr/m

Dinero: 97 kr/m

Diff: 62 kr/m

Hvis en revisor eller anden person tager betaling for dette og skal bruge like 5 timer på at flytte det til en timepris på 400 kr (billiget) vil du skulle af med 2.000 kr og derved skal være hos Dinero i over 32 månder før du kan se du du spare. Så mit råd til dig er et tænke dig om inden du bare flytter regnskab, har hørt flere revisor anbefalde deres klienter om først at flytte regnskab ved et års regnskabs skifte, men nu er jeg ikke revisor så ved ikke hvordan det forholder sig i virkligheden.

Blot tænker jeg logisk og tænker hvorfor skifte hvis det du har nu, er det kun på grund af prisen, eller er der noget E-conimoc ikke kan i forholdt til Dinero som du abslutet har behov for at benytte?

Nu er jeg selv udvikler og det med API gør mig virklig urolig når et regnskabs program ikke har det, for det bremser dine muligheder ufatteligt meget med hensyn til udvikling af din forretningen hvis du skal kunne noget smart + bogføring er så meget mere besværligt hvis det ikke kan se automatisk.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal vi så ikke glemme i det regnestykke, at Dinero har "Dinero Crowd" der hjælper dig med at bogføre korrekt.
Det har Economic ikke og derfor skal du enten selv på kursus og løbende holde dit opdateret på regler m.m., eller betale en revisor for det.
Så glem de småpenge du sparer på abb. det er ikke der du sparer pengene :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Det er helt korrekt, at man selv skal bogføre på e-conomic, men hvis jeg har min webshop og kan lige så godt sige dig det, jeg har overvejet at skifte fra E-conomic til Dinero, det er flotter og mere overskuligt MEN da du meddelte at der ikke pt. kommer API og nok heller ikke kommer i fremtiden, der valgte jeg at min tid er mere værd end at skal bogføre manuelt.

Det jeg kan med et API er at oprette kunder dynamisk, oprette faktura, bog føre faktura i samme omgang som jeg trækker et beløb jeg spare altså 5-10 min pr ordre der går igennem, og for det jeg spare der er perfekt, det vil altså sige har jeg 10-15 ordre om dagen så spare jeg ufaligt meget manuelt arbejde omkring 50 - 75 minutter pr dag i bogføring af manuelle poster.

Jeg vd også godt du har meldt ud at man bare kan lave en bogføring pr uge for at gøre det nemmer, men det kan du så aligevel ikke hvis du ønsker at bogføre på produkt/kunde nivue.

Det er virklig en skam du/i hos Dinero undervurder et API's krafter for udvikler, for i vil også afskære utallige POS system samt Barcode lager scanner og det er virklig en skam, og som webshop ejer er det trist at man ikke kan støtte et så godt intativ som Dinero nu en gang er fordi i har valgt at fra vælge en basic ting man idag bør have med i alle SaaS platformer nu til dages så man kan komnikere på kryds og tværs af web/offline og devices.

Håber det giver lidt stuff til eftertanke hos dig Martin, for håber virklig i vælger at implanter API hos Dinero :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er fra kbh så kan vi gøre det sammen - tager nok maks en time og koster 500,- excl moms

Vi kan også gøre det hos dig, koster 200,- i transport.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paris

Der kommer API til Dinero, bare ikke til webshops.
Små webshops kan fint bruge Dinero, men de store vil vi bare ikke have.
Jeg har forsøgt at forklare hvorfor, men det må jeg erkende at jeg bare ikke kan godt nok.

Jeg er ked af at de større webshops ikke kan bruge Dinero, men sådan er det desværre.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Er da fryglig ked af du ikke vil statse på store webshops, du har alle iværksætter her på Amino, kan få dem til at starte op i Dinero når de er små, lat er godt de omsætter for under 1 milion og det er gratis og alt er godt, men hvad så når man bliver en stor webshop hvad skal jeg så når jeg har valgt at starte det op i Dinero når i ikke er intresseret i store webshops?

Så skal jeg flytte fra Dinero og over til et andet regnskab program og derved taber en kunde, men jeg forstår ikke helt hvorfor man så fra starten skal starte op i Dinero når man aligevel bliver til sidesat når man vosker sig stor, sætter virklig stor pris på Dinero og tanke gangen bag Dinero, men jeg forstår simplehen ikke hvorfor ikke ønsker store webshops, for jeg mener jo hvis man har en stor kunde med kæmpe success og ingen problemer gir det et unikt og uvuderlig branding værdi.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)