Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser inkl. eller ekskl. fragt? Hvad skal vi vise på vores side?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for jeres mening!

Vi driver siden shampoo-pristjek.dk hvor vi laver pristjek på hårprodukter. Ved de enkelte produkter, viser vi den billigste pris inkl. eventuel fragt. Dette er valgt, ud fra en betragtning om, at kunden nok gerne ville se den endelige pris med det samme.

Nu er vi dog kommet i et dilemma, for hvis kunden ikke lægger mærke til at vores pris er inkl. fragt, så vil vores pristjek miste troværdighed, da der ved en simpel Google søgning, vil komme billgere priser frem (fordi de er vist uden fragt).

Hvad skal vi gøre? Lade det være som det er, og vise den billigste pris inkl. fragt? Eller skal vi lave det om, og vise den billigste pris ekskl. fragt? Confused

På forhånd mange tak for hjælpen

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vise begge priser, men den største synes jeg skal være den billigste, uden fragt. - Det kunne jo være man kunne afhente, og så er det jo faktisk prisen! - Men nedenunder ville det være smukt, men en pris incl. fragt.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

fragt vil ofte være variabel, alt efter hvor meget du køber.

Så, jeg ville vise ekskl. fragt.

( men fint du viser det i en kommentar) , f.eks fragt 29,- dog gratis ved køb over xx kroner.

Ps. Anbefaler forbrugerstyrelsen virkelig brug af prissammenlignings/affiliate sider ?

De er jo ofte direkte vildledende, da der kun vises produkter der giver kommission.

Tilmeldt 9. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

fragt vil ofte være variabel, alt efter hvor meget du køber.

Så, jeg ville vise ekskl. fragt.

( men fint du viser det i en kommentar) , f.eks fragt 29,- dog gratis ved køb over xx kroner.

Mange tak for din tilbagemelding.

Jesper Laugesen:

Ps. Anbefaler forbrugerstyrelsen virkelig brug af prissammenlignings/affiliate sider ?

De er jo ofte direkte vildledende, da der kun vises produkter der giver kommission.

Vi sammenligner også produkter fra sider, der ikke giver kommission. Vi får f.eks. ingenting fra Beautycos.dk og Smukkere.dk og de er faktisk billigst med ret mange produkter. 

Hvis du læser på den side, vi har linket til hos forbrug.dk, så står der "Brug prisportaler på nettet til at forberede dig inden et køb – men brug dem som et af flere værktøjer, inden du træffer et valg." Det læser jeg som en anbefaling, men måske skal formuleringen på vores side gøres lidt blødere?

Tilmeldt 9. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Du skal vise begge priser, men den største synes jeg skal være den billigste, uden fragt. - Det kunne jo være man kunne afhente, og så er det jo faktisk prisen! - Men nedenunder ville det være smukt, men en pris incl. fragt.

Super mange tak :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

pristjek:
Det læser jeg som en anbefaling, men måske skal formuleringen på vores side gøres lidt blødere?

 Jeg synes generelt du giver god info på siden - også tydeligt at i modtager kommission ved salg.

Hvis noget, kunne du jo tilføje;

Konkurrence- og forbrugerstyrelsen anbefaler brug af prisammenligningssider ( SOM SUPPLEMENT) ved køb af produkter online  :)

Også meget fint i har andre ikke kommisionsgivende produkter med - det er der mange der ikke har ( og deraf min kommentar for vildledning).

Tilmeldt 9. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Konkurrence- og forbrugerstyrelsen anbefaler brug af prisammenligningssider ( SOM SUPPLEMENT) ved køb af produkter online  :)

Super forslag, jeg har netop rettet det.

Jesper Laugesen:
Også meget fint i har andre ikke kommisionsgivende produkter med - det er der mange der ikke har

Jesper Laugesen:
 Jeg synes generelt du giver god info på siden - også tydeligt at i modtager kommission ved salg.

Tak for de pæne ord.Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)