Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investor/partner til seriøs webshop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Det er bedre du giver mig et ring på 41833149 så skal jeg fortælle dig lidt om mine tanker. Det er sådan noget hvor der er flere ting der lige skal være interesse eller enighed omkring og jeg er forhandlingsvillig. Så langt bedre vi får en sludder :)

Mvh

Ruben

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du fået lavet din indpaknings emballage?

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har selv lavet alt designet i illustrator og fundet en leverandør i Kina som kunne producere dem for mig. 

Man skal lige have tålmodigheden med sig når man arbejder med kinesere, men det det gik heldigvis udemærket. 

Det skal også lige siges at der er nogle høje førstegangs omkostninger idet der skal laves trykplader osv. med designet. :-)

- Emil

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Super godt arbejde må jeg sige.

Er det en kontakt du vil dele? Jeg står selv og skal til at starte op, men mangler en leverandør til min emballage af mine varer.

Jeg er ikke inde på dit område, men indpakningen som du viser på billedet er det som jeg leder efter.

Ps. Jeg har designet på plads.

mvh.

Morten

Fra Køge
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Planfoto Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Har du tænkt på at kontakte andre tilsvarende reperatører? Måske kunne flere værksteder gå sammen i en slags indkøbsring for reservedele. I Køge har vi ElektronikExperten, der har et værksted for mobiler, bærbare computere o.l.

mvh

Jens Bladt

Fra Amagerbrogade
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil 

sikke en god præsentation, er der nogen som har meldt sig ind på banen? 

Jeg havde selv haft noget lign i hovedet før sommeren, jeg kommer selv fra mobil branchen, og har selv kontakt til engros priser på talekort som jeg havde lyst til at sælge ved siden af 

hører gerne fra dig

globe@live.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej allesammen :-)

Jeg ville bare melde ud til jer allesammen, at jeg har fundet den bedste partner og investor jeg kunne ønske mig og til alle jer som går derude med en iværksætter i maven og som er i samme problemstilling, så vil jeg blot sige, at det ikke er helt umuligt og at I bare skal holde modet oppe og se at få lave forarbejdet ordenligt, så skal det hele nok lykkes YesCool

Mvh

Emil

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)