Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af affiliate-site

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle - beklager på forhånd hvis dette indlæg landede i den forkerte kategori...

Jeg har et lille affiliatesite (www.billigstbredbaand.dk og www.billigstbredbånd.dk). I 2013 over ca. 9 måneder genererede siden ca. 5.500 kr. i affiliateindtjening. Jeg har dog ikke opdateret sitet siden 2014, hvor siden har genereret 0 kr. Der er lagt meget lidt arbejde i off-site SEO, så jeg mener at potentialet er der, hvis blot der bliver lagt lidt arbejde i projektet.

Jeg vil dog hellere bruge min tid på andre projekter, så derfor overvejer jeg at sælge dette site fra. Er der nogle bud på hvad det ville være værd i sin nuværende form? Der skal som minimum opdateres priser og produkter samt opdatere affiliatelinksene før siden kører igen. Den har omkring 10 besøgende om dagen, og det er nogenlunde samme niveau som da den genererede omsætning. Så jeg tænker at grunden til, at den ikke har genereret noget i 2014 er pga. fejl i affiliatelinksene, for jeg kan se at der bliver klikket lige så meget på dem som før - jeg har bare ikke haft tid til at sætte mig ned med projektet.

Hvad tror I at jeg kan få for det site? Begge domæner følger naturligvis med...

Fra København
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Fra  iclick.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Man plejer som regel at sige de sidste tolv måneders omsætning.

Er det dig selv der har sat den op ? For den ser faktisk fin ud

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

iclick.dk:

Man plejer som regel at sige de sidste tolv måneders omsætning.

Er det dig selv der har sat den op ? For den ser faktisk fin ud

Tak for dit svar - fra juli 2013 til nu har siden genereret lige over 5000 kr. i affiliateindtjening, hvor stort set det hele ligger i starten af perioden.

Yeps, jeg har selv sat den op og er også ret tilfreds med den rent udseendesmæssigt. Jeg har bare ikke tiden til at lægge i projektet over andre projekter. Er 5000 kr. en rimelig pris i din mening?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)