Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere til at joine min Facebook gruppe?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Fra  How-to Travel Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har lavet nedenstående FB gruppe, (Ferie Rabatter) - da jeg mener at der er mange danskere der går glip af alle de gode tilbud og rabatter der er :-)

Men hvordan får jeg folk til at benytte sig af gruppe, og blive medlem og slå noget op derinde?

https://www.facebook.com/groups/838909802793414/ 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper,

For at få folk til at blive medlem af din gruppe, så er det vigtigt, at folk er klar over, at din Facebook-gruppe eksisterer. Sørg for at skabe masser af omtale af den! Del den med dine venner, og sørg for at folk tilmelder sig gruppen, så det ligner, der er noget aktivitet. Problemet er typisk, at folk tror, at gruppen er inaktiv, hvis der ikke er mange medlemmer (som f.eks din gruppe). Få alle dine familie-medlemmer til at tilmelde sig og sørg for, at du selv smider en masse opslag op, så folk kan se, at der rent faktisk er aktivitet i gruppen :-)

Dog vil jeg mene, at det er et helt forkert medie, du har valgt. I stedet burde du lave et website, hvor du "finder" rejsetilbudene for folk - en form for et affiliate-site. Dog er der meget stor konkurrence i den branche :-)

Held og lykke!

De bedste hilsner

Frederik 

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Augustenborg
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Giving2Charity Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Hvad er tanken med at den skal være lukket? 

Burde den ikke være åben da tanken er at alle skal have glæde af at dele? 

Venligst Thomas Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Fra  How-to Travel Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanken er at, hvis den er åben - kan alle dine venner se du slår noget op i gruppen?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Apr 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår heller ikke helt, at gruppen er lukket.
Min personlige oplevelse, (og jeg er bare facebook-bruger, ikke professionel noget-som-helst) er at når du sender linket her og jeg er nødt til at "joine" Gruppen, før jeg overhovedet kan se, hvad der forgår i den, så er jeg desværre allerede på vej væk og det er jo en ærgerlig start.

Hvad skulle problemet være i, at ens venner, kan se, at man slår noget op i gruppen? Er det ikke netop en fordel?
Sådan er det jo med de fleste ting på facebook og ferier er ikke en ting, jeg, personligt, ville have noget imod, at mine venner så, jeg postede og jeg tror heller ikke at mine venner ville have noget imod det. Jeg tænker tvært imod, at gode tilbud er noget, der i sig selv ville trække folk til, hvis de bare var synlige fra starten ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)