Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansætte sælger?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er nyopstartet og har indtil videre solgt mit produkt på sjælland ved kanvassalg (bare dukke op). Det har fungeret rigtig godt og nu er tiden så kommet til fyn og jylland. MEN nu sidder jeg så og regner lidt på det og det vil være rigtig dyrt at ligge og køre frem og tilbage for mig med bro, benzin, sted at sove osv. (jeg har også en virksomhed her på sjælland som jeg skal holde kørende samtidig). Såeh jeg overvejer lidt at overveje en sælger, men er som sagt en del skeptisk omkring det, da jeg naturligvis har mit produkt meget kært og det er en stor udgift.

Så ville høre om der var nogen som havde erfaringer med at ansætte en sælger i et enkeltmandsfirma?

Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

slet ingen? ;)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu til gode at møde en sælger, der har solgt mine ydelser bedre end jeg selv.

Jeg har forsøgt mig med flere forskellige former for incitamentordninger, men det virke ganske enkelt bedre, når det er "ham selv", der kommer og står inde for sine produkter.

Venlig hilsen

Hans 

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er utrolig vanskeligt at finde den helt rigtige sælger. Der er mange parametre at tænke på. Mange vil helst ikke betale ret meget eller tilbyder ren provision. Så får man bare ikke de bedste. De gode koster. Men det er svært at finde den helt rigtige. Jeg har ofte brugt mit netværk til at finde sælgere, og har selv stor erfaring med at rekruttere sælgere, så jeg kan også give dig nogle tips til styringen af dem, som også er rigtig vigtig. Og så er produktet selvfølgelig også vigtigt. Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil vide mere eller skal hjælpe med at finde en sælger. 53593157

Tilmeldt 22. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.-)

Har med interesse læst dit opslag. Jeg er selv sælger, og arbejder primært med mødebooking, men har også stor erfaring med mødeafholdelser og i det hele taget account management.

 

Du er meget velkommen til at skrive til mig på ks@mrhuset.dk, hvor du måske kunne fortælle lidt mere om hvad dit produkt er. Jeg er for resten bosat i Århus, så det er lige midt i Jylland;-)

 

Vh

Karina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Butterflies

Jeg vil godt gi dig et par bud på, hvorfor det kan være problematisk. Smile

Jeg er indehaver af et salgsbureau, http://optimersalget.dk/ Vi har eksisteret i nogle år, og har nu 12 freelancesælgere og telemarketingfolk, som især mindre virksomheder har benyttet til at styrke deres salgsindsats på forskellige fronter.

Det VI gør er blandt andet telemarketing og freelancessalg. En freelancesælger hos os kræver oftest grundløn + provision. En sælger er ligesom alle andre , han vil have løbende indtægt for sit arbejde. Selv laver jeg også 100%  provisionssalg, hvis jeg kan tjene min. 25 K pr. salg. Men det er ikke alle sælgere der vil det.

Så, nu nærmer vi os måske problemets kerne:

Mindre, og relativt nye virksomheder på fx Amino har ikke RÅD til en sælger fuldtids. Men måske har de efter 2 år råd til at ansætte sælger 15 timer om ugen til en timeløn på 100-150 kr. Hvis sælger kan se potentiale i produktet og afsætning af det, og lave en pæn provision pr. salg, kan det godt være interessant at hjælpe denne virksomhed med salget, også til en lidt lav timeløn.

Det handler om at være lidt kreativ og sørge for at at den dygtige sælger du gerne vil ha fat i, har mulighed for at tjene penge. 

Gir det mening for dig ?

Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fo svar alle sammen- det har givet mig lidt at tænke over ;)

Fra Bogense
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt være interesseret i at hjælpe dig/mig. Har pt overstået en større kamp en nogle kommer til, hvilket er over kræft!!! Er derfor blevet nød til at opsige min egen forretning som personligtræner / holdtræner i Odense C. Fysikken er ikke det samme efter sådan en behandling og der forgår en del genoptræning.

Hovedet og motivationen fejler intet! Så du er meget velkommen til at skrive eller ringe til mig på 52305018 omkring hvad dit produkt er og hvad du forventer :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)