Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Bærbar skal man vælge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg står og skal ha købt mig en ny bærbar pc. 

jeg er faldet lidt for en Samsung model, men der er simpelthen så mange modeller at jeg har svært ved at gennemskue hvad det ville være det bedste køb.

mit budget ligger på ca. 7-9000,-

jeg vil ha så jeg kan koble minimum 2 eksterne skærme til. og dermed ville det ikke gøre mig så meget at skærmen kun er på 13"-15" eksempelvis

af specifikationer har jeg ikke voldsomt store krav, men det skal være en der er over sine ting uden at være en hardcore gamer pc.

Håber i kan hjælpe mig med at få dannet mig en smule overblik.

På forhånd tak 

Rasmus

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg kan anbefale en Vision notebook fra MM Vision.

Her kan du selv sammensætte din PC og få den allernyeste og bedste hardware til en fornuftig pris.

F.eks. kan du få en tynd model med Haswell Intel i7 processor og 16GB RAM og med SSD harddisk til under 8.000 kr.

http://www.mm-vision.dk/vision-b4570-baerbar-med-ips-panel

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg holde mig til Lenovo Thinkpad-serien - og tilkoble en docking station.

Kører selv det setup hjemme og på arbejde. Det fungerer upåklageligt. 

Mener jeg har givet omkring 5k for en thinkpad med i5 processor, kæmpe ssd + almindelig harddisk, ekstra ram.

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt sikkert også vælge en Lenovo Thinkpad + docking station, hvis det er til arbejde (og altså ikke til gaming).

Bruger det selv på arbejdet, og i privaten har jeg en Lenovo X1 Carbon, som er virkelig nice, men dog en del over dit budget.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Var jeg dig, ville jeg holde mig fra Lenovo. Deres computere er måske gode, men når der så endeligt er noget galt, er deres support lige til at lukke op og skide i. Jeg har aldrig fået så horribel support, som ved Lenovo.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)