Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web site i Sverige eller .se eller .nu domæne - Kom gratis i gang

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle domæner i Sverige som jeg tidligere har købt i DK. Jeg har før søgt med lys og lygte efter nogle steder hvor man kan finde bedre priser i Sverige. Men jeg har ikke tidligere kunne finde noget gode priser men fandt nogle fra 100 og op til 500 Skr.

Men ved lidt google søgning fandt jeg http://www.wk.se/ 38 Skr pr. år + moms for et svensk domæne. Det var billigt og skulle også lige forlænge et.

Da jeg skulle forlænge så kom jeg til at betale 38 Skr + moms for 8 domæner og 1 forlængelse.

Det kunne jeg ikke lige fatte. Tænkte at jeg nok var taget i r..en. At de havde taget dem selv.

Og skrev til deres support i dag at jeg ikke havde betalt for dem. Og deres svar var at det havde jeg gjort.

Men nu sidder jeg og læser på deres forside og ser at de tilbyder .se eller .nu domæne + installation af wordpress + e-mail gratis i et år.
med maks af 10 domæner pr. kunde.

De skriver at de kan lukke tilbudet ned når det passer dem. Så det er med at være hurtig.

Så hvis du vil lave noget i Sverige så skal du nok være lidt hurtig. Samt hvis du skal bruge domæner med .se så har de dem stadig billigt til 38 Skr. + Moms. De tager stadig moms også når du er i DK og oplyser CVR nummer. Men det var så billigt at det gik jeg ikke lige op i.

Bare inden nogen brokker sig over at jeg skriver dette tilbud og jeg ikke er Plus bruger. Jeg har ikke noget med virksomheden at gøre tænke bare at det kunne være at andre Amino bruger kunne bruge dette tilbud.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Kanon! Jeg stod lige præcis og manglede noget a la det her! :) Takker og bukker...

Frank

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
Bare inden nogen brokker sig over at jeg skriver dette tilbud og jeg ikke er Plus bruger.

Det er ikke et tilbud som DU tilbyder, men det er noget som du har fundet - så er det helt ok det du gør her :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)