Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop sælges

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 04:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes egentlig du burde tælle til 10 og slappe lidt af. For det første det eneste Brian siger er simpelthen at du skal stoppe med at bumpe tråden for at få den frem på forsiden, hvilket er logisk da det skaber støj og hvis alle opførte sig sådan ville vi få en hel masse unødvendige forumssvar som ikke bidrager . At du vælger at tage en offer rolle og gøre det til en større sag en der er kan jeg simpelthen ikke forstå. Brian skriver i et venligt tonefald, men hvis man  læser dit indlæg får du det jo næsten til at lyde som om at Brian har skældt dig ud og truet med at banne dig eller noget i den dur.

Nu til sagen om de såkaldte "negative svar" du får på tråden, for det første er min del ment som kritik, jeg kommer med nogle punkter hvor siden halter en del, som du ikke har nævnt i din tråd overhovedet, dette er både ment som en mangler på siden som du nok burde have skrevet i din salgstråd, men også som en kommentar til potentielle køber som noget de skal have i baghovedet før de køber, det viser sig jo at det ikke bare er at oversætte også har man en kører klar side.

En anden ting jeg lige notere mig er at siden ser meget mærkelig ud når man går ind vha. af min android mobil, designet ser overhovedet ikke rigtigt ud, bare hvis du ikke vidste det.  

Find de bedste sko priser på Skohylden

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Aera:
Jeg fatter IKKE at du skriver som du gør (admin brian) jeg prøver blot på at sælge min shop

Og det er du velkommen til, men det er ikke tilladt at "bumpe" tråde på Amino, derfor beder jeg dig om at lade være med at gøre det. Jeg forholder mig ikke til din shop eller hvad den er værd.

Dit sprogbrug og generelle fremtoning fremmer ikke din sag, prøv at lyt til det folk skriver til dig og lær af det. Hvis du mener der er nogle der går over stregen, så anmeld indlægget så en moderator kigger på det, det er meget mere konstruktivt ind at begynde og skrive som du gør i dette indlæg.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En af fordelen (og ulemperne) i mine øjne ved Amino.dk, er at alle kan skrive herinde, både de mere erfarne "internet krigere" og de mindre erfarne.

Dem af jer der kritisere det der sælges her, kunne måske have godt af at huske på, at i alle sammen er startet et sted, og har været nødt til at samle jer erfaringer, der giver jer en bedre bevæggrund til at vurdere hvad der er kvalitet og hvad der ikke er...

Kort sagt.. det er fint at komme med kritik, men gør det dog konstruktivt eller slet ikke... det er jo fuldstændigt splid af jeres og Aera's tid bare at skrive "det er lort, det der"

Og kan i så have en god dag alle-sammen - nu spiser jeg min romkugle

Mvh
Peter

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)