Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain SEO what to do.....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Juhu så er webshoppen bygget færdig......

Efter mange mdr. er vores webshop bygget færdig, integrationen er på plads og nu skal vi så bare have lavet tekster på produkterne samt have lagt billeder ind.

Siden sælger tøj.

Udgangspunktet er 5 billeder af produktet. (1 x lookbook, 4 x packshots, side side, bag, front)

Teksten vil være:

Produkt info

afdsjhgjkgkgkhg
fdfgdgjhg
fdsafgfga

og så en smule generelt om produktet....

Mennnnnnn

Hvis vi nu skal være en smule på forkant og tænke en smule SEO ind allereder fra starten, hvad gør vi så i Dandomain systemet for at gøre det ordentlig fra starten. Her tænker jeg på:

Billede navne og små fif til vores tekster (mest i den generelle tekst)

Produktnavnene er allered givet på forhånd grundet integrationen op mod vores lager ERP.

Udfordringen med vores side er at vi går en smule mod strømmen og vil ikke benytte de sædvanlige venstrestillede søgefunktioner, men er mere baseret på det grafiske og søgefunktioner ved valg af billeder. 

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvis du ikke allerede har overvejet det vil jeg anbefale at du søger om emnet her på Amino og suger nogle af de guldkorn der ligger i de mange tråde (-:

Ang. billeder: http://www.amino.dk/forums/t/184238.aspx

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

hvis du ønsker hjælp til at skrive dine produkt beskrivelser, send da en PB til mig eller kontakt mig på seotekster3@gmail.com

Mvh. Emil

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør seriøst overveje at købe e-bogen SEO-tuning, der specifikt handler om at lave SEO på en Dandomain shop.

Tiden og pengene er godt givet ud til at komme hurtigt fra start

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Det jeg nok mest søgte var hvad vi skal kalde vores fil navne så de får den bedste effekt på Google.

Når vi masse uploader vores billeder er der ikke så mange felter at gøre godt med. Disse muligheder ligger mest i selve tekstforfatningen.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbudet Morten.

Vi vælger dog at deltage i et SEO seminar som Dandomain afholder snarest.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)